Jeg skal til at shoppe lyserødt – juhuu!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 Jeg skal til at shoppe lyserødt – juhuu!

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

…og stort tillykke til jer herfra!

Ja, det er sjovest at shoppe lyserødt. – Drengetøjet er så kedeligt. Jeg ærgrer mig lidt over alt det tøj, Sif arver fra sin storesøster… -Jeg skal have en rigtig god grund til at få ‘lov’ til at shoppe *S*
    God shoppetur, når du er helt på benene igen! I mellemtiden kan du nyde at sidde og ligge med hende. – De er så skønne, de små!

Venlig hilsen
    Krit
    & Sif 4 u. & 2 dage

Hej alle,

Jeg er kommet med i pigeklubben!!!

Victoria Grace kom til verden ved planlagt kejsersnit onsdag den 31. august, 2005. Hun vejede ved fødslen 3420g og målte 51 cm.

Grunden til det planlagte kejsersnit var, som I ved, en vægtscanning mandag den 29., som vurderede hende til 4227g, vel over “grænsen” i min fødselskontrakt. De 4227g var med en usikkerhedsmargin på +/- 808g og man må sige, at dette er ret præcist ramt, eftersom hun vejede 807g mindre end skønnet. Ja, ja – det var nu heller ikke så meget minusset som et evt. plus, der skræmte.

Fødslen forløb som planlagt 😉 og efter at have været noget mat i sokkerne et par dage er jeg nu ovenpå igen – har haft store problemer med min højre skulder, men mange har sagt, at det er ganske normalt efter en operation i maveregionen – go figure?!?!?

Vi er vel hjemme – mor og barn har det godt – faderen er ikke til at skyde igennem (konger får prinsesser!!!) – og storebror synes at “Victorla” er “bare så sød!”

Kram

Christine

bette19bette19
    Medlem

ville lige sige hjertelig tillykke med din lille prinsesse og velkommen i pigeklubben gg
    knus
    bette19 og kirstine 13dage

Anonym
    Gæst

tillykke med datteren!

Åh ja, det klør bare i fingrene for at købe yndigt babytøj…

Jeg har også en dreng i forvejen, og så kan det altså ikke blive piget nok 😉

Har “desværre” en del neutralt tøj fra ham ;-(

KH Berit og Johanne 4 uger

Så vidt jeg forstod, hænger det sammen med, at der under operationen kan slippe en smule luft ind i bughulen. Dette samler sig så under ribbenene i den ene – typisk højre – side og klemmer på en nerve, som påvirker skulderen.

Det kom også som en overraskelse for mig, jeg havde heller ingen problemer af den art efter Christophers fødsel.

Knus
    Christine og Victoria 5 dage

tulle1976tulle1976
    Medlem

Velkommen Victoria Grace i pigeklubben ! Det er da en dejlig størrelse hun har.

Åhh… Det er skønt at shoppe lyserødt, og jeg har fået lov til at lave monstershopping af farmand… Han er helt vild med hans lille prinsesse, så selvfølgelig skal hun da have nyt tøj ! ( Rart med en mand der forstår en piges behov )

Hvilken sammenhæng skulle der forøvrigt være mellem højre skulder og operation i maveregionen… Jeg har selv født ved KS, og har da ikke haft noget bøvl med skulderen.

Knus Mette & Mia, 140805

Bubs79Bubs79
    Medlem

Laura var altså ikke rynket!! 😉

Knus..
    Sine

Anonym
    Gæst

Godt at alt gik godt ved dit kejsersnit, jeg oplevede også det med skulderen, og blev vild forskrækket, da jeg ikke oplevede det da min søn kom til verden ved kejsersnit, jeg kunne næsten ikke få vejret, og det hjalp kun at få varme på skulderen og sidde op og sove, men de sagde til mig at det er meget normalt og nævnte også luft i bughulen, men at det ville forsvinde efter et døgn, og det gjorde det også:-)
    Håber på det bedste for jer
    Mvh Tanja & Mathilde 1 Mdr + Dage

Ps er de ikke bare kønne kejsersnitbørn? de er ikke så rynket vel??
    Ikke fordi at børn af almindelige fødsler ikke er dejlige, ( min den første er jo født normalt) men man kan først se deres rigtige træk efter nogle dage

Anonym
    Gæst

Det var Sif heller ikke…
    – Eller Bjørn & Astrid for den sags skyld… *S*
    Venlig hilsen
    Krit

Anonym
    Gæst

og velkommen í “Den lyserøde klub”. Sjovt at gå amok i lyserødt, når man er vant til lyseblåt fra førhen 🙂 Held og lykke til dig og din familie.
    mor til 4 årig prins
    og en prinsesse født 18.08.2005

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.