Så kom Freya

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Det er godt nok en uge siden, men nu skulle vi jo lige ovenpå igen. Vi fik en dejlig pige på 3250 gram og 51 cm, Freya. Hun sover hele tiden og er supernem.
    Vi er ved at få amningen til at fungere, men syntes godt nok det er svært, amningen med Tobias mislykkes, så jeg er virkelig opsat på at få det til at fungere. Mine brystvorter er et stort sår og da sundhedsplejersken var her idag, fandt vi ud af at hun sutter forkert og at det er det der gør det. Har været lidt små depri efter hun var her, for nu skal vi til at “starte forfra”, og så er jeg måske også en smule sårbar i disse dage 🙂
    Hilsen
    Katrine Tobias 19-12-2003 & Freya 17-08-2005

joreidjoreid
    Medlem

stort tillykke med freya. Håber det med amningen kommer til at køre for jer.

Knus Kirsti 40+2

Anonym
    Gæst

Hej Katrine!

Hjertelig tillykke med Freya!

Håber at amningen kommer til at køre hurtigst muligt …

Babyknus Tina 40+1
    Nicky 02.10.03

Anonym
    Gæst

Tillykke med din datter sikke et sødt navn i har fundet

Sarah05Sarah05
    Medlem

Hej
    Rigtig mange gange tillykke med din lille pige – håber at du snart får amningen til at køre!

Mvh
    Dorte
    40+6

Hej Katrine,

Stort tillykke med Freya.

Jeg krydser fingre for jer mht. amningen.

Knus
    Christine

miemiamiemia
    Medlem

Hej
    Tillykke med jeres pige. Sikke mange piger der bliver født herinde på siden.
    Ja, jeg er bare spændt på hvad jeg får.
    Vh Miemia 39+4

Anonym
    Gæst

Hej Katrine,

Tillykke! Håber, det gik rigtig godt – nu kom vi jo ikke til at mødes, da Amanda var for utålmodig.

Held og lykke med amningen – har du prøvet ammeskaller til brystvorterne? De hjalp virkelig på mine sår.

VH Louise & Amanda 19 dage

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej Katrine !

Stort tillykke med den dejlige datter !!! Jeg xxx alt hvad jeg har og kan for at amningen kommer til at køre for jer !

Knus Mette & Mia 140805

Anonym
    Gæst

…og velkommen til Freya!

Hvor er dte dejligt at høre, at hun er nem, specielt, når amningen er startet lidt skævt…
    Jeg er dog sikker på, det nok skal komme til at gå denne gang, nu hvor sutteteknikken er på plads! Held & lykke!

Venlig hilsen
    Krit
    & Sif 19 dage

Stort tillykke med din pige!

Kan godt forstå din sårbarhed, har også været det igennem, da mine vorter var et stort sår den første uge. Men brug af skaller (stort hit), blestykker dyppet i kamillete, og vatruller dyppet i citron samt jeg hver 2. gang brugte suttebrik, så nu er babserne blevet “hærdet”. Håber det kan hjælpe dig lidt. Held og lykke..

Hilsen
    Marlene og Madeleine (18dage)

Anonym
    Gæst

stort tillykke herfra E-vitamin salve sælges i matas smør det på vorterne det er guld værd… og barnet må gerne sutte på det (sker der ikke noget ved ) brugte det i min ved mit midterste barn
    held og lykke…
    mvh christina og sabina 3 dage gammel

Anonym
    Gæst

Tillykke med Freya
    Sikke et dejligt navn i har valgt:-) Jeg har selv en Freya fra 16 august 2001.
    Jeg håber det kommer til at gå med amningen, men al begyndelse er jo svær. Også selv om man har prøvet det før.
    Iøvrigt anbefalede min jordemoder ammerådgiverne hos foreningen forældre og fødsel. Man behøver ikke at være medlem og de har åbent om aftenen. jeg har ikke deres nummer men de har en hjemmeside ved jeg.

Hilsen Berith (Lærke 14/8- 05)

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.