Han bliver ikke enebarn :o)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 Han bliver ikke enebarn :o)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    Bubs79Bubs79
    Medlem

Rigtig mange gange tillykke!!
    Jeg må desværre også tilslutte mig hæren af utålmodige og misundelige ventende.. 🙂

Knus..
    Sine 39+5

joreidjoreid
    Medlem

tillykke tillykke bliver helt grøn af misundelse hi hi… Dejligt og se at folk fra august termin føder nu.

Knus Kirsti 37+4

Anonym
    Gæst

…med din lille guldklump!
    – Det lyder også som en rigtig drømmefødsel, du fik dig der…
    Venlig hilsen
    Krit

Anonym
    Gæst

Med sønnen. Det lyder til at have været en fantastisk fødsel

KH Berit

Tak for alle de søde hilsner efter min beretning om sivende vandafgang!
    Onsdag aften ved 22-tiden gik veerne i gang og efter 1½ time var de nogenlunde regelmæssige med ca. 4 min. imellem, så min mand ringede til fødegangen og vi var der 1 time efter (det tager godt nok lang tid at få tøj på når man har veer!)
    Kl. 01 konstaterede jordemoderen (supersød i øvrigt!) at jeg var 2 cm åben) – kl. 03.10 var jeg 8 cm åben og kl. 04.00 måtte jeg presse.
    Nicolai Alexander blev født torsdag morgen kl. 04.21 … efter en drømmefødsel! Jeg fik lattergas de sidste par timer – dejligt med lidt hjælp (er især godt til at sætte fokus på vejrtrækningen synes jeg!)
    Vi blev på fødegangen til kl. 11 pga. pladsproblemer på barselsgangen, hvor vi kom til at ligge på 3 sengs stue (beregnet til 2!) – vi valgte at tage hjem samme aften og det har vi ikke fortrudt :o)
    Vi har det alle 3 godt og nyder at lære hinanden at kende!

Ikke mere for nu … rigtig meget held&lykke til alle jer der ikke har født endnu – håber I får en lige så god oplevelse!

Jeg vil lige tilføje at jeg fik zoneterapi/akupunktur hos min egen zoneterapeut onsdag eftermiddag – og jeg er helt sikker på at hun har en stor andel i den gode fødselsoplevelse … bare et lille tip (og der kan i hvert tilfælde ikke ske noget ved at prøve!)

/Trine og Nicolai 1 dag

Anonym
    Gæst

Et stort tillykke med din lille søn… bare det var mig der var kommet af med maven 🙂

Britt

Sarah05Sarah05
    Medlem

Hov…

Det blev sendt midt i “Mvh…

Så – igen

Mvh
    Dorte
    38+0

Sarah05Sarah05
    Medlem

Hej
    Rigtig mange gange tillykke med sønnen – og med din gode fødselsoplevelse!

M

magmusmagmus
    Medlem

Tillykke med sønnen

Smukt navn i øvrigt. Min ældste hedder også Nicolai og min yngste Alexander 🙂

Knuz Carina

Kæmpetillykke Trine!!!

Hvor lyder det bare til at have været en helt fantastisk oplevelse!

Jeg må også erklære mig enig i navnene! – Hvis Snøvsen er en dreng, skal han hedde Alexander Nicolas.

Knus

Christine

Mary79Mary79
    Medlem

Rigtigt stort tillykke. 🙂 Hvor er jeg bare misundelig. Det er jo lige sådan en fødsel man går og drømmer om 🙂

Marianne 39+2

Bubs79Bubs79
    Medlem

Nej nu må i snart holde op.. Vi havde overvejet Alexander hvis vores er en dreng, men nu bliver vi snart nødt til at finde på noget andet.. Ellers starter vi jo en epidemi..!! 😉

Sine 39+5

dorthe89dorthe89
    Medlem

Hej Trine
    Tilllykke med den lille dreng!!
    Hilsen Dorthe

scarlettascarletta
    Medlem

Kære Trine,

Lyder som en super fødsel! Endnu engang tillykke med ham. Jeg håber, at I får en god første tid sammen 🙂

Knus fra
    Christina 38+5

bette19bette19
    Medlem

hjertelig tillykke med den lille prins..
    hilsen bette19

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.