Er der nogen fra KOLDING…???

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 Er der nogen fra KOLDING…???

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hov kom til trykke på en forkert knap 😉

Jeg ville bare høre om der ikk er nogen fra kolding som har termin sidst i august…??
    Jeg har selv den 24.8.

Mvh Mette

tanjawntanjawn
    Medlem

endelig…. jeg er fra kolding, eller jeg bor i sjølund. Jeg har termin den 19 august, men ender måske med et planlagt kejsersnit noget før tid. Jeg er 28 år, og det er mit første barn. Tanja, 36+5

Anonym
    Gæst

Hi hi, ja sådan tænker jeg os – endelig 🙂
    Jeg bor i den sydlige del af kolding, er 30 år og det er vores første, så det er bare spændende… 🙂

Har du været med til fødselsforberedelserne på KS (kolding sygehus)..???

Mette 36+0

tanjawntanjawn
    Medlem

nej det har jeg ikke, da min jordemoder fortalt mig at der jo er sommerferie lige nu, så det når jeg nok desværre ikke. der er noget den 5/8 der hedder fødsel og smertelindring, og hvis jeg skal føde normalt og ikke har født endnu så tager min mand og jeg nok med til det. hvad med jer?

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hejsa…

Jeg er fra Børkop, men skal føde på Kolding sygehus. Jeg er 28 år og det er mit første barn jeg venter…. spændende 🙂 Jeg har termin den 26. august, så måske mødes vi på barselsgangen, det kunne da være hyggeligt !

Knus Mette ( 35+4)

anettedkanettedk
    Medlem

Hej piger!

Jeg bor i Vejen og har termin 26. august. Jeg er 27 og det er vores første barn, som vi forventer bliver en lille dreng. Hvad er det for et møde d. 5/8? Noget alle kan komme til? eller er det kun for dem som bor i kolding kommune?

Skal vi evt finde en dag vi kunne mødes? Det kunne da være lidt hyggeligt – nu går vi vel efterhånden alle derhjemme hele dagen og har masser af tid (?)….

Gitte – hvornår skal du til jordemoder igen? Du var der jo ikke til sidste grp konsultation?? Der er grupppe igen d. 18/8 og jeg skal op og tjekkes igen næste torsdag…

Anette 35+5

altankassealtankasse
    Medlem

Hej
    Jeg er oprindeligt fra kolding og skal føde der, jeg har faktisk termin sammen med dig den 24.
    Lige nu bor jeg lidt uden for kolding..
    Gitte

altankassealtankasse
    Medlem

Hej Anette
    Jeg har flyttet hold til Tirsdag da min mand altid er i skole torsdag og kan derfor ikke passe vores søn.
    Jeg skal ikke til JM før 9. august, men heldigvis til læge igen i næste uge da vi ikke kan finde ud af hvad vej barnet vender..
    Gitte

Anonym
    Gæst

Hej Anette

Det der er d. 5.8. er en af fødselsforberedelserne. Der er 3 omgange, vi var til dem alle og syns det var godt. Dog var der den ene gang hvor der sku være rundvisning på fødegangen, og fordi det ikke er noget man skal melde sig til men bare komme, så dukkede der nok 60-70 mennesker op, og der var kun en stakkels jordemor der sku klare allesammen…!!! Det var knap så heldig, for hun ku ikk få hjælpaf sine kollegaer da de alla stod i fødsler. Så hun måtte ta os med i hold. Det var da os helt okay, men tror ikk vi har fået det samme ud af det som hvis det havde været en “rigtig” tur på fuld tid…
    Men hvis jeg ikk har født når de starter op igen, så tar vi med igen (håber så ikk at alle de andre os tænker sådan ;-))

Og det er for for alle som ska føde på kolding sygehus.

Mvh Mette

Anonym
    Gæst

Ja vi var med til dem alle tre, har skrevet om det til en anden lidt længere nede på siden… 🙂

Mette

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej Anette

Det er da en god ide evt. at mødes en dag, men så skal det jo være snart, hvis vi skal nå det inden termin…. Som vi har samme dag, kan jeg se ! Nogen dage der passer bedst ? For mig gør det ikke noget hvilken dag, men vil helst om formiddagen.

Mette 35+6

anettedkanettedk
    Medlem

Hej Mette!

Jeg kan også sådan ca hver dag undtagen dog i næste uge hvor jeg har aftaler både onsdag og torsdag ( og måske også fredag…)
    Om det er formiddag eller eftermiddag er ligegyldigt for mig. Nogen forslag til hvor vi kan mødes? Jeg er ikke så kendt i kolding, men måske er det nemmest inde i byen hvis jeg skal med toget…??

Anette 36+0

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hej Anette !
    Jeg er heller ikke så kendt i Kolding, men hvis du skal med toget kan vi jo mødes på stationen og tage udgangspunkt der ! Jeg kommer i bil, så det gør ikke mig noget hvor mødestedet er. Hvad siger du til tirsdag formiddag, så kan tidspunktet være ud fra din ankomst med toget ?

Knus Mette 36+0

anettedkanettedk
    Medlem

Hej Mette!

Der er jo sporarbejde i øjeblikket, så den eneste fornuftige forbindelse på tirsdag er med ankomst kl 10:20 i Kolding (den tager kun 20 min – de andre tager op til mere end en time!)
    Men ellers send mig en mail på anette_dk@mail.tele.dk, hvis vi skal aftale nærmere – vi behøver jo ikke involvere alle de andre i vores aftaler…!!!
    Men i andre Kolding piger – i må også gerne være med hvis i har lyst!!

Anette

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.