Så bliver jeg mor igen om 3 dage :-))

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 Så bliver jeg mor igen om 3 dage :-))

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Som overskriften siger bliver jeg mor igen tirsdag ved et planlagt kejsersnit, det er doghelt vildt at tidener gået så stærkt 🙂

Dette er mit 3. barn ( har 2 drenge) og er bare vildtspændt og nervøs

Har ellers termin d 10 aug, men er meget glad for at jeg snart slipper af med min store mave og får baby at se 🙂
    Så håber at derer nogle der vil krydse fingre for at alt går somdet skal…

Og held og lykke til jer alle sammen , håber at i får gode,nemme fødsler.

Mvh Tanmila 38+6

dorthe89dorthe89
    Medlem

Hejsa
    Jeg krydser fingre og glæder mig til at høre mere om hvordan det er gået – skal selv føde ved kejsersnit den 23. august!!
    Hilsen Dorthe

Anonym
    Gæst

Selvfølgelig går alt, som det skal!!!

Gid, det var mig, der vidste, at der nu kun var X antal dage tilbage… Denne usikkerhed på ‘hvornår’ er ved at drive mig til vanvid…

Jeg tænker på dig, og glæder mig til at høre mere!

Venlig hilsen
    Krit
    38+0

anettedkanettedk
    Medlem

Hej!

Spændende at høre om en gang i næste uge… Håber dete hele kommer til at gå godt!
    Hvad er egentlig grunden til et planlagt kejsersnit? (kan godt være du har fortalt det før, men kan ikke lige huske det….)

Anette 36+2

Sarah05Sarah05
    Medlem

Held og lykke med kejsersnittet – håber at du får en ligeså god oplevelse som mig (for 5 år siden)!

Mvh
    Dorte
    37+2

Anonym
    Gæst

Hej
    Det må da være rart at kende datoen for babys ankomst. Så kan i i ro og mag arrangere pasning af de to store og i kan i det hele taget planlægge mange ting.
    Kender jeg mig selv ret så ville jeg være helt drænet for energi bare ved spændingen over at kende datoen. Har dine to andre fødsler også været kejsersnit?
    Glæder mig til at høre mere når du får energi til at skrive igen
    Hilsner fra Berith (38+?)

Anden1Anden1
    Medlem

rigtig meget held og lykke.

KH Anden

tulle1976tulle1976
    Medlem

Stort held og lykke herfra, jeg er misundelig over at du får dit lille vidunder i morgen…. Bare det var mig !!! Glæder mig til at høre mere når det er overstået og du får overskud til at dele med os andre… Jeg krydser fingre for dig :0)

Knus
    Mette, 36+2

Helen3Helen3
    Medlem

Held og lykke med imorgen – jeg skal nok krydse fingre!
    Skal selv have planlagt kejsersnit den 19. august.

Hilsen
    Helen 36+4

Anden1Anden1
    Medlem

En hel masse krydsede fingre og tanker herfra. Jeg håber alt forløber som det skal. Jeg glæder mig til at høre om det.

KH Anden

Anonym
    Gæst

Sidder lige nu helt spændt… Glæder mig til at høre, hvordan det er gået!!!
    Venlig hilsen
    Krit

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.