Til alle med aftale på Fredriksbergs fødegang i dag…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 Til alle med aftale på Fredriksbergs fødegang i dag…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

…herfra gør jeg ALT for at overholde vores aftale:

Vågnede til morgen (halv otte) med mens.-smerter nederst i livmoderen.
    Lyserødt udflåd.
    Foreløbig 4 småveer (fra 7.55-nu). Dvs. de ‘bider’, men ikke særlig lang tid…

Det er nok bare fordi, vi har en aftale senere i dag, så mon ikke, det går i sig selv igen, hvis I skriver, at I ikke gør noget???
    (Det kan jo også bare være, at den forbandede slimprop er på vej…)

Venlig hilsen
    Krit
    38+5
    (I øvrigt SKAL det gå i sig selv igen, for jeg får huset fuld af gæster kl. 14.00)

Bubs79Bubs79
    Medlem

Ok så.. Vi rykker det til i aften.. ? 😉

I øvrigt stadig ingen tegn ud over den forbandede murren som er ved at være fast inventar, men jeg satser på mirakler.. *G*

Knus..
    Sine 39+6

Anonym
    Gæst

I aften kan stadig lade sig gøre…(Gæsterne skulle jo også gerne være gået…)

Småveerne bider lidt fra sig, stadig forholdsvis kortvarige, og stærkt uregelmæssige.

Positivt: Ved, at der sker noget (tegnblødning), så selv hvis det stopper for i dag, afkorter jeg et evt. senere fødselforløb ved at tage noget af udvidelsen nu…

Venlig hilsen
    Krit
    38+5

Anonym
    Gæst

Jeg synes ikke, jeg så noget til jer?
    Krit
    mor til 3…

Skriver senere…

Sarah05Sarah05
    Medlem

Også et stort tillykke herfra! Glæder mig til at høre om det ;0)

Mvh
    Dorte
    38+2

Kæmpe tillykke – glæder mig til at høre alt!

Knus

Christine

Bubs79Bubs79
    Medlem

Krit dn baryl !! 😉

TILLYKKE!!!!!

Glæder mig til at høre historien, og undskyld jeg ikke kom og heppede.. Jeg ville SÅ gerne ha’ været der, men.. Du ved..

Knus..
    Sine

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hejsa…

Tillykke med det lille nye familiemedlem… Glæder mig til at høre mere !

Mette, 37+2

joreidjoreid
    Medlem

stort tillykke herfra med det nye familiemedlem.

Knus Kirsti 37+6

Anonym
    Gæst

…nok få mere at høre, men jeg har haft lidt travlt i dag med at ligge og beundre hende… – Og samtidig prøve at give de store opmærksomhed fra sengekanten…

Waouw! En fed oplevelse at se deres ansigter, da det gik op for dem…!!!

Lidt smådata til de nysgerrige (en egentlig beretning regner jeg først med at skrive i morgen eller overmorgen):

Jdm.’s fosterskøn fredag: 3800 g.
    Jdm.’s fosterskøn ved ankomst til fødegang lørdag kl. ca. 19.00: 3200-3300 g.
    Vægt ved fødsel 22.45: 3650 g.

Begge jdm. regnede (ud fra hjertefrekvens) med en dreng, men det blev som skrevet en ‘lille’ pige… – Hun skal i øvrigt hedde Sif…

Hovedomfanget var 36 cm., hvilket jeg sagtens kunne mærke, da hun skulle presses ud… – AV! 🙂

Venlig hilsen
    – Og glade vetanker med masser af vestøv til alle, der stadig venter!

Krit
    & Sif 1 dag

dorthe89dorthe89
    Medlem

Hejsa Krit
    TILLYKKE med den lille pige!!! Der tog du vidst fusen på flere!!
    Hilsen Dorthe

Anonym
    Gæst

Hej Krit,

Stort tillykke med prinsessen!!! Sikke et sødt navn I har fundet… Glæder mig til at høre mere!

Nej – det blev alligevel ikke til den 6. august for mit vedkommende, desværre (betød sikkert ikke noget, men jeg kneb altså også lidt sammen fordi jeg var i Kolding den dag 🙂

Hilsen Marianne 39+0

lene78lene78
    Medlem

Hej Krit-Bandit 🙂

Hvor sejt! Håber at I nåede at få gæsterne ud ad huset? Eller måtte du køre den i bedste “der står lagkage på køkkenbordet – jeg skal liiiiget et smut på fødegangen”-stil? 🙂

Stort tillykke med hende – glæder mig til at høre mere.

Knus
    Lene (37+6)

anmor28anmor28
    Medlem

Jamen, stort tillykke med prinsessen :o)
    Det var godt nok en hurtig fødsel…jeg regner dog selv med, at min kommer til at tage en lille smule længere tid, fordi jeg er førstegangsfødende.

Jeg vil prøve at få Møffe ud efter d. 21/8 for da skal vi lige nå min mormors 90-års føsdag, så søndag d. 22/8 vil passe helt perfekt :o)
    Jeg “skal” nemlig til polterabend lørdag d. 27/8 og bryllup d. 17/9, så det ville jo være fedt hvis det hele passede sammen og jeg kunne nå det hele; bare et par timer hvert sted. Men, det gør det jo temmelig sikkert ikke, hihi. Så hvis alt går efter planen, er jeg på Frederiksberg fødeafdeling omkring d. 27/8.

Nå, jeg må videre. Har en stue, der skal males :o)

KH Annette

Anonym
    Gæst

Nåh, jeg gjorde (næsten) som sidst:
    Jeg ventede til det hele var overstået, skaffede babysitter(e) blandt gæsterne, fik sagt pænt farvel til de andre (uden at fortælle, at det ville blive samme dag), og ventede så lidt til der var ro før jeg ringede til fødegangen…

(Ved nr. 2’s ankomst gjorde lagkagegæsterne ikke mine til at ville forlade det gode selskab før jeg mente, jeg burde tage afsted, så da var vi nødt til at gå før dem, – med besked om, at vi nu tog af sted til fødegangen, for vandet var gået… – Det var en fryd at se svigerfars ansigt dengang…)

Venlig hilsen
    Krit
    Mor til 3 (!)
    & Sif 2 dage

– Jeg har stort set sovet hele dagen med bettefisen ved brystet, så ingen fødselsberetning foreløbig…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.