Husk at hente barselspakken fra Matas Babyklub

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe August 2005 Husk at hente barselspakken fra Matas Babyklub

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Bubs79Bubs79
    Medlem

Ja det var godtnok ikke videre sindsoprivende.. Tænk at de gider bruge energi på så lidt.. Nåja nu du siger det, der ligger godt nok to bleer der ikke passer til de andre på hylden, så den har jeg nok fået.. Og bidt så lidt mærke i det at jeg rent har glemt det igen..

Sine 39+4

Anonym
    Gæst

Hej Sine

Libero er næsten ikke værd at bestille…

2 bleer og en bog, som jeg allerede havde fået af lægen: De vil så et par gange i løbet af det første år sende en (1!!!) bleprøve.

Da min søn var lille, nåede jeg aldrig at bruge prøverne, da han åbenbart voksede hurtigere end deres standart…

Berit

Bubs79Bubs79
    Medlem

Jeg var inde i sidste uge, og damen fortalte mig at kasserne var i restordre og først ville komme hjem om et par uger igen, men et par dage efter, så jeg en familie i fuld færd med at undersøge hvad der var i deres åbenbart hyhentede kasse.. *suk* Jeg havde dog desværre ikke mit nummer med, så jeg var ikke oppe og få en selv.. Men nu vil jeg da tage turen igen.. 🙂

Er der forresten nogen jeg har glemt? Har fået fra BabySam og Pampers.. Hvordan er det nu med Libero?

Sine 39+4

Anonym
    Gæst

Jeg har lige hentet min – den kan hentes fra 2 uger før forventet fødsel til 4 uger efter. Jeg blev meget positivt overrasket. Min indeholder:

1 pk Huggies bleer med 20 stk
    2 Mama blade
    Babyttandbørste
    Babytandpasta
    1 sut
    Babykop
    1 lille Lamaze rangle
    1 hel flaske D-dråber
    Prøver på:
    Babyolie
    Babyvask
    Plaisir creme
    Ammeindlæg
    Vaskeklude

Se det er da værd at køre efter, ikke?

Se i øvrigt http://www.Matas.dk, hvis du ikke det – der er også en gravid/forkælelesespakke man kan nå at hente endnu.

KH Berit 38+6

Bubs79Bubs79
    Medlem

Øv.. Stadig ingen kasser i min Matas.. Men fra næste uge siger de.. Så går jeg da bare en tur igen der.. 🙂

Babydoll32Babydoll32
    Medlem

Hej 🙂 Ja du skulle have fået en mail da du tilmeldte dig som du printer ud og så kan du hente den. Det der med 2 uger før tager de ikke så tungt – jeg fik min mor til at hente den og hun hentede den vidst hele 4 uger før. Dem fra Pampers og (jeg kan ikke huske hvad den anden box hedder) men altså de er ret gode. Libero har jeg intet hørt fra og det er så heller ikke noget at glæde sig til kan jeg høre… men nu glæder jeg mig da rigtig meget til at få Matas’ sidste pakke. Skønt med alle de gratis babyting. Jeg ved godt de gerne vil have os som kunder men det er da alligevel kræs 🙂
    Lykke (8 dage to go)

anettedkanettedk
    Medlem

HVordan er det med pakken fra Pampers der skal hentes i Føtex/Bilka. Skal man have noget med for at få den udleveret eller hvad? Har jeg måske fået en mail som jeg skal printe ud og tage med??
    Det eneste jeg kan huske er at man kan få den fra 14 dage før termin til 14 dage efter…..

Anette 37+0

Anonym
    Gæst

Ja, du skal printe mailen ud. De fleste steder kan man også bare oplyse sit tlf. nr – så får man pakken. det er vist det eneste, de registrerer efter.

Jeg har nemlig været meget slem, og hentet pakker i både tlf. nr/mobilnr./bedsteforældrenes nr. – SCHYYYYYY….

Man kan til gengæld forvente, at blive ringet op af bl. a. Falck og Vores Børn, der vil sælge en hel masse – men det er jo bare at takke nej – men det er jo meget rart at vide, hvad man går ind til, ikke?

KH Berit

RockbabyRockbaby
    Medlem

Det er også rigtigt, at de skriver at den først må hentes 1 uge før, men da din termin ikke står i den mail, du skal aflevere, får du den udleveret uanset hvor langt du er…. det er i hvert fald min erfaring…
    Knus Christina 37+3

Bubs79Bubs79
    Medlem

Spørg efter pakken, og oplys dem dit telefonnummer hvis de beder om det.. De registrerer det ikke umiddelbart elektronisk, de skriver det bare i en mappe..

Sine 39+5

anettedkanettedk
    Medlem

Jeg har lige tjekket min indbakke og kan ikke lige finde den mail jeg skal have med… Hvad gør man så? Og hvad står der evt i den mail? Jeg kan finde en med noget registrering af data og login til pampers side, men ikke nogen som jeg kan printe ud. Hænger de to ting ikke sammen – eller har jeg bare ikke fået bestilt den pakke endnu…????

Anette

tulle1976tulle1976
    Medlem

Hejsa :0)

Jeg har hentet pamperspakken i Føtex, og jeg kunne heller ikke finde den famøse mail, men de bad heller ikke om… kun mit tlf.nr. så det skulle ikke være noget problem. Barselspakken fra Matas har jeg lige hentet, og det er da det rene kræs… Så med alle de gratis bleprøver og min egen “har-jeg-nu-nok” – mani så tror jeg at vi har bleer nok til at holde en hel fødegang gående i lang tid *GG* Nå, det går nok, stumpen kan jo også bare blive skiftet hvert kvarter !

Mette, 37+0

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.