Tips til Pontus!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2005 Tips til Pontus!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    CecilieLGCecilieLG
    Medlem

Hej igen!
    Spis Calluphyllum
    Vaer sammen med din kaereste!!!! (jeg var sammen med min mand kl 03.30 og klokken 07.45 gik mit vand!!!) – der er noget i saed der loesner det hele…
    Spis chilli/staerk mad
    GAA meget
    Drik staerk kaffe (espresso)

Og ja….vaer optimist! Det skal nok gaa. Der er maaske en grund til at den lille mand venter. Maaske er han ikke klar endnu!

Knus, Cille

pontuspontus
    Medlem

Hej Cille,

Tak for dine råd. Det produkt du beskriver har jeg stadig ikke fundet – må ud og kigge igen imorgen. Bor jo ik i den mest moderne del af Sverige – tvivler på om det er nået helt herop:-/

Sex – åhhh, den er vi ik lige så meget med på selvom vi godt har hørt at det kan hjælpe….

Chilli – fint, det må jeg prøve imorgen til maden.

Espresso – uhhmmm. det elsker jeg så den er jeg med på imorgen. Starter da bare dagen med en kop stærk kaffe til morgenmad:-)

Gå- jo, det er planen, men de sidste to dage har vi haft det vildeste og koldeste stormvejr heroppe. Vinden flyver lige gennem marg og ben. Men jo jeg skal altså ud og traske et par kilometer med hunden imorgen, for jeg tror det hjælper med at få baby ned i bækkenet.

Tak for rådene – kom gerne med flere:-)

Knus og godnat fra Sofie 41+2

pontuspontus
    Medlem

Av av av av. Siden kl 6 imorges har jag faktisk haft ondt i maven – tror det er små veer for jeg skal da lige koncentrere mig når det kommer. Det er dog meget uregelmæssigt og variheden af veen eller smerten varierer meget, så derfor er jeg nu på vej ud i det smukke efterårsvejr med hunden. Håber det kan sparke det lidt mere igang…

KH Sofie, som VIL føde idag!

Jeg har desværre ikke andre råd end dem Cecilie er kommet med – men den med sex virkede altså ikke her – for selvom jeg var 2 cm åben (ifl. jordemor) fødte jeg altså først flere dage efter jeg havdeværet sammen med manden (da vi skulle have Tobias).

Men mon ikke der snart sker noget… jeg krydser i hvert fald fingre for dig.

Kh Rikke

Carola27Carola27
    Medlem

Uhaaaa det er altså spændende. Jeg vil gerne tilslutte mig den med s.e.x. Jeg fik veer tolv timer efter samleje da jeg fødte Magne. Men dengang var vi også stadig nyforelskede..hahahaha. Altså mig og min mand ;o)

Du må have alverdens held og lykke. Håber, at det bliver i dag, du føder. Her i Smørum har vi ihvertfald en smuk efterårsdag, så det er en god dag at føde….

CecilieLGCecilieLG
    Medlem

haaber det er det!!!! gaaaaaaaaaaaa …det skal nok starte det!
    knus

dorteskovdorteskov
    Medlem

her virkede sex også med Naya, da jeg rejste mig fra sengen begyndte vandet at sive 🙂
    Så hurtigt havde jeg ikke regnet med det virkede haha
    /dorte

Håber du er i gang med at føde nu
    ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************
    (vestøv)

ripleyripley
    Medlem

Sofie, sidder og tænker på dig lige nu.
    Hilsen
    Ripley

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.