mettemor

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    pontuspontus
    Medlem

Hej Mette,
    Læste lige at du skal have pks om en uge. Shit det er jo helt vildt snart. Hvor langt er du så? Må man spørge hvorfor du skal have snit?

Kh Sofie 41+2 (SUK)

Anonym
    Gæst

Hej Sofie
    Allerførst – jeg lider med dig; hvor må det være skrækkelig hårdt at gå over tid!!!!
    Næste fredag, pks, er jeg 38+3. Jeg skal have kejsersnit, fordi jeg er stor og det er et stort barn. Signe er også født ved kejsersnit, og af samme grund som denne gang. Min bl er helt vild slem lige nu, så jeg glæder mig MEGET til det er overstået. Jeg kan slet ikke holde ud at tænke på, hvis jeg skulle gå tiden ud!!!!!!!!!!
    Hvad med hos dig?? Er der slet INTET på vej??? :o/
    kh
    Mette

pontuspontus
    Medlem

Hej Mette,

Jeg kan godt forstå du skal have pks – det må være dejligt at vide hvornår den lille kommer. Desuden er et planlagt ks jo meget mere roligt anlagt end et akut snit…Hvor er du heldig at du snart slipper for maven og så endda lidt tidligere. Men det bliver nu godt nu du har bl. Jeg har også noget bl agtigt – nogle dage kan jeg ikke vende mig i sengen af bare smerte i lænden. Det hjælper mig at tage den med ro så det prøver jeg selvom jeg jo gerne vil bære rundt på Thea, støvsuge osv. Desuden kan aktivitet vel også sparke fødslen lidt igang – hvis bebs altså er klar.

Nå men her har jeg de sidste par aftener haft lidt plukveer – ikke noget regelmæssigt men bare mere end jeg før har haft. Plejer faktisk ikke at mærke noget til plukveer.

Jeg håber lillemand kommer inden weekenden er omme, for uha hvor er jeg stor nu. Kan knapt komme op af sofaen og hver gang jeg skal vende mig i sengen om natten, vågner jeg.

Jeg skal igang med Cilles råd imorgen. Håber der er noget der vil virke…Ellers er det fødegangen på mandag for at blive scannet. Måske kan de løsne hinder, så der kan komme gang i veerne.

Held og lykke med kejsersnittet:-) Glæder mig til at høre om den lille ny!

KH Sofie

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.