Saa er det vist i dag hva Pontus…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2005 Saa er det vist i dag hva Pontus…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    CecilieLGCecilieLG
    Medlem

Hej med dig!
    Har du ikke termin i dag!!!! Haaber der er sket noget og at du snart holder lille Robin i armene!
    Knus, Cille

pontuspontus
    Medlem

Hej Cille,
    Jo vi er jo fremme ved den store dag idag, og der er ik sket en ski!!!!! Jeg er faktisk fra idag af begyndt at blive lidt utålmodig – bare lidt!!

Jeg var til JM igår, og hun sagde, at jeg godt kunne regne med at gå 5-6 dage over tid, og så fik jeg sgu lige en tid tors. den 11. okt -halloo, vi har den 3. idag så jeg skal sgu nok nå at føde inden næste torsdag.

Nå men hun sagde at han ikke var sunket så dybt endnu og hovedet stod ik fast, men det behøver det jo heller ikke at gøre her anden gang.

Men nu er spændingen ihvertald kommet, og jeg må nok hellere få pakket tasken imorgen…

Kh Sofie, som glæder sig til at se sin baby:-)

CecilieLGCecilieLG
    Medlem

Mattias’ hovedet stod aldrig fast – ikke foer vandet gik..saa det betyder ikke noget! Han kom jo 12 dage for tidligt…

Hvis du kan finde homeopatiske remedier deroppe hos dig ville jeg koebe noget der hedder Callyphullom (ved ikke lige om det staves saaadn) – det saetter gang i foedslen hvis kroppen er klar og giver rigtig gode staerke veer. Hvis kroppen ikke er klar saa sker der ikke noget. Jeg tog det efter mit vand gik og ingen veer kom – mine veer startede saa 30 minutter efter jeg tog den foerste lille pille – og hver gang veerne blev lidt langsomme tog jeg en til – og saa floej han jo ellers ud uden de store problemer!

Held og lykke! Den 07.10.07 ville jo vaere en flot dato!!

Knus, Cille

RadissenRadissen
    Medlem

Hej Sofie,
    håber for dig, at din lille dreng snart melder sin ankomst – og at du må få en rigtig god fødselsoplevelse.
    Jeg krydser fingre for, at det snart sker, og at det hele kommer til at gå som det skal.

Kh Hanne

pontuspontus
    Medlem

Hold da op – 12 dage for tidligt – SNYD!!! Ja det sker så ikke for mig – nærmere 12 dage over tid – åh nej, det tør jeg sle tikke tænke på.

Du har virkelig ret – 07.10.07 – det er da en rigtig flot dato – så satser vi på den dag. Jeg er også inde på at det sker den 8. okt nok fordi det var den dato som Thea blev døbt på for to år siden – ret skørt at tænke sådan, men det er jo typisk os kvinder.

Jeg skal faktisk ind i en helseforretning idag så jeg skal dal lige kigge efter det produkt du skriver om. Tak for tippet 🙂

Knus fra Sofie

pontuspontus
    Medlem

Hej Hanne,
    Tusind tak for din søde besked:-) Ja det er lidt spændende hvornår det går igang om hvordan denne fødsel bliver – den sidste var jo ikke lige så fed!!!
    Jeg skriver selvfølgelig så hurtigt som muligt herinde, når det er sket!!!

Knus fra Sofie

VeroniqueVeronique
    Medlem

jeg vil også ønske dig en god fødsel.. jeg håber det sker snart!

knus fra Véro

Anonym
    Gæst

Også god fødsel herfra:o)
    Håber det går bedre end sidst.
    kh
    Mette

pontuspontus
    Medlem

Tak søde piger:-) Desværre er der ikke sket en skid idag…Har kun mærket en enkelt plukve eller to…venter med længsel.

knus Sofie

c79c79
    Medlem

Det må være mest rimeligt at jeg når at føde først når min termin var 26.09. Har fået tid til igangsættelse på onsdag (der er jeg jo så 42+0) Så derefter kan du bare gi den gas *gg*

Hilsen C – KOM NU UD BABY!!!!!!

pontuspontus
    Medlem

Bare rolig do:-) Her er der ik sket en disse.. venter med længsel, men får alligevel stadig kvalme ved tanken om veer – måske jeg ikke er klar endnu???

Håber der sker noget inden onsdag så du slipper igangsættelse – hvor er det surt at du skal vente så længe før baby gider komme ud!!!!

Knus Sofie 40+3 eller 4…

c79c79
    Medlem

Ja det er sgu surt. Havde helt ærligt ikke regnet med at gå så meget over tid!!! Er også ved at få kvalme af tanken om veer, men samtidigt vil jeg gerne bare have det overstået. og så er det nu alligevel rart at vide at om 48 timer burde (læs SKAL) det være overstået.

Hilsen C – 33 timer til igangsættelse!!!

pontuspontus
    Medlem

Nu er det da godt nok ved at være spændende. Ønsker dig al mulig held og lykke med den nærtstående fødsel. Siden jeg læste at du havde gået så lang tid over har jeg tænkt meget på dig og på om det også sker for mig…Her er der stadig ikke optakt til noget – max lige et par enkelte plukveer pr dag – og de gør slet ikke ondt:-(

Kh Sofie – 6 el 7 dage over (har ikke rigtig styr på om jeg skal regne terminsdatoen med i overtid?)

CecilieLGCecilieLG
    Medlem

Held og lykke i morgen! Glaeder mig til at hoere om den lille nye og haaber det bliver en hurtig og nem foedsel!
    Knus, Cille

c79c79
    Medlem

tak tak :o) Det gik da ihvertfald stærkere end sidst.

Hilsen C

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.