Kryds fingre…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2005 Kryds fingre…

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Forfatter
    RadissenRadissen
    Medlem

Hej piger,
    så kom brevet, jeg har frygtet… jeg skal til møde i statsforvaltningen på tirsdag, hvor det bliver afgjort om, og i så fald hvor meget, Marie skal tvinges til samvær med sin far.
    Jeg er simpelthen så bange – vil jo ikke engang udlevere hende til at være sammen med “M” i bare 1½ time, for jeg nægter at lade ham spolere hende.

Så kryds fingre for os, piger.

Kh Hanne

CecilieLGCecilieLG
    Medlem

Krydser fingre for Jer…at det maa gaa som du oensker.
    Et eller andet sted syntes jeg bare det er saa trist at det skal vaere saadan…for det er jo sundt og godt for boern at have begge deres foraeldre i deres liv. Vil taenke paa Jer paa Tirsdag.
    Knus, Cille

pontuspontus
    Medlem

Krydser alt hvad der krydses kan. I dit tilfælde lyder det til at Marie ikke har nogen som helst gavn af at være sammen med sin far. Du møder sikkert en skøn mand en dag (hvis du ik allerede har gjort det?), som kan være en god far til Marie.

Skal tænke på Jer tirsdag!!!

Knus Sofie

Jeg skal krydse alt hvad krydses kan på tirsdag – jeg håber Marie ikke skal tvinges til at være sammen med sin far, som bestemt ikke lyder til at have nogen god påvirkning på hende.

Held og lykke !!!!

Kh Rikke

Anonym
    Gæst

Håber det bedste for både Marie og dig – krydser alt hvad krydses kan på tirsdag:o)
    kh
    Mette

RadissenRadissen
    Medlem

Tak skal I have.
    Da jeg var gravid, og da Marie var helt spæd, var jeg også selv af den overbevisning, at hun da selvfølgelig skulle have en masse kontakt med sin far, og at ethvert barn bør have to forældre – men ikke for enhver pris, kan jeg nu se.

Kh Hanne

CecilieLGCecilieLG
    Medlem

Hej igen!
    Hvordan gik det saa? Taenkte paa dig i gaar…
    Haaber alt er OK.
    Knus, Cille

Carola27Carola27
    Medlem

For fanden- jeg har helt ondt i maven når jeg tænker på alt det her. Hvordan gik det?

Carina

RadissenRadissen
    Medlem

Hvor er I dog søde…

Jeg tror faktisk, det gik udemærket – der blev i hvert fald ikke fastsat noget samvær.
    Sagsbehandleren sagde, at hun aldrig før i sine 22 år på statsforvaltningen har haft en sag som denne, og at hun da var meget påvirket af Maries reaktioner. Det var Maries far dog ikke – han påstod hårdnakket, at det var det pure opspind fra min side på trods af udtalelser fra både børnelæge og dagplejemor.
    Sagsbehandleren vil derfor forsøge at få en børnesagkyndig undersøgelse sat igang – noget der ca. sker 1 gang hvert andet år i det gamle Århus amt. Der kan nok godt gå et par måneder før undersøgelsen går i gang – Maries far ville gerne have fastsat noget midlertidigt samvær, men da jeg ikke ville gå med til det, afviste sagsbehandelren det også, så nu er vi da fri fra ham så længe.

Tak for jeres søde tanker.

Kh Hanne

Hej Hanne
    JEg har fulgt dig meget på sidelinien, og jeg har som de andre også tænkt meget på dig. Kan slet slet slet ikke forstå at vores system er sådan at et barn skal så meget igennem. Godt nok skal et barn helst have en far og en mor, men ikke for enhver pris. Dejligt at høre at sagsbehandlerne lyder til at være på din side, for det manglede da også bare.

Louise

pontuspontus
    Medlem

Åh Gud, blev også helt nervøs da jeg så du havde et svar til os. Må sige at jeg også tænkte på dig og Marie igår…

Det du skriver ser da helt vildt godt ud – det virker meget til at det går den rette vej for Jer. Krydser fingre for at det fortsætter sådan, men hvorfor skulle det ikke gøre det? Nu får de jo en professionel til at kigge på det hele så mon ikke den person giver dig, lægen og dp’en ret?

Kh Sofie

Anonym
    Gæst

Dejligt at høre, at det gik godt. Tænkte også meget på dig igår. Godt at de hører efter og tænker på Marie:O)
    kh
    Mette

Caroline72Caroline72
    Medlem

Dejligt at sagsbehandleren satte barnet først.
    Jeg tror der er håb forude.

kram

Caroline

pjgk04pjgk04
    Medlem

Hej Hanne!

Jeg har også tænkt rigtig meget på dig. Hvor er det bare en lettelse at læse dit svar. So far so good! Jeg tror at det kommer at gå godt. :o)

Kh Josefine

Hvor er jeg glad for at sagsbehandleren satte Maries ve og vel før hendes fars ønsker *S*

Jeg håber at den børnesagkyndige undersøgelse også falder ud til jeres fordel.

Kh Rikke

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.