Så går det løs…..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2005 Så går det løs…..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    mormettesmormettes
    Medlem

I aften er det vores sidste nat i det elendige hus, vi har boet i gennem de sidste seks år, så farmand har arrangeret, at vi alle fire skal sove i samme seng i nat – hmmm…… er sørme spændt på, om det er noget, der bliver ført ud i livet – jeg nægter at tro, at Mikkelmus gider at putte roligt sammen med os ;o)

I morgen tager vi turen op til mine forældre, og så bor vi der i en uges tid, mens vi laver vores nye hus i stand. Vi mangler kun at male børneværelserne, og jeg regner med, at jeg modtager vægdekorationerne i dag, så det glæder vi os vildt meget til.

Onsdag kommer flyttebilen, og så skal vi flytte alt vores happengut op i det nye hus – det bliver bare en fornøjelse at vinke farvel til vores nuværende bolig ;o)

Derefter har jeg en uges fri for at køre børnene ind i henholdsvis børnehave og dagpleje. Dagplejemoderen er nystartet pr. 01.11.06 med fire børn, og hun er foreløbig ansat indtil sommer. Til sommer vil man så vurdere, om der er behov for så mange dagplejemødre, og ellers gælder princippet – sidst ind, først ud, så vi vil selvfølgelig være ret kede af, hvis hun bliver opsagt, og Mikkel til dén tid i en alder af to år IGEN skal skal skifte dagplejemor – men vi vælger at tænke positivt og ikke tage sorgerne på forskud ;o)

Kan I nu ha´ det rigtigt godt herinde, jeg ved nemlig ikke lige, hvornår vi kommer på nettet i det nye hus – ting tager jo tid, og tid har man ski ikke så meget af i forbindelse med en flytning ;o)

Knus fra Mette

uha hvor spændende, rigtig god fornøjelse med flytningen, og husk at det skal være skidt før det kan blive godt…. og det er bare SÅ godt når alt er pakket ud og alting står som det skal.
    Glæder mig til at høre hvordan det går jer, når du engang er kommet på nettet igen

KH marie

Rigtig meget held og lykke med det hele – både det at skulle sove sammen allesammen (ville ALDRIG gå med Sara her *G*) og med flytning og det nye hus… Nå ja, og ny børnehave og dagpleje… Puha, det er sørme mange nye ting på en gang *S*

Kh Rikke

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.