34+6, en tur ved lægen

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2005 34+6, en tur ved lægen

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter

Dejligt at alt ser fint ud – og det er spændende om du får ret i hvornår du føder….

Kh Rikke

Anonym
    Gæst

Så var jeg li en tur omkring lægen i dag. 35-ugers undersøgelsen…
    Det hele ser fint ud og hun skød bebsen til 2300 g.

Ikke at jeg gi’r ret meget for lægens vurdering af hverken SF-mål eller fosterskøn, men jeg fik da hørt hjertelyd og tjekket BT. 🙂

Så ellers går jeg bare og venter på at det bli’r december og bebsen kommer ud. Er sat til 27/12, men regner med fødsel omkring 12/12 (T – 2 uger)

Har pt taget 12 kg på (34+6), så jeg er faktisk glad. 🙂 (samme tid da jeg ventede Anine var +14 kg)

Hold jer muntre… 🙂
    Rikke

VeroniqueVeronique
    Medlem

jeg er på vej ud af døren til JM.. Saadia vågnede kl 4:30 og havde sådan en mega krise, hvor vi troede hun havde meget ondt et sted, men jeg tror ikke, det var tilfælde.. men vi blev så bange, så fik hun lov til at se “lala” teletubbies.. og legede til kl 7:15 hvor hun kom ude i barnevogn så hun er klar til at køre til JM om lidt.. men hold da op jeg har angst i dag..

Rikke (minivisti): har du også nogen gange angst for ikke at klare nummer to nu? et det er skørt osv.. jeg synes Saadia kræver meget opmærksomhed, når hun er sulten skal det være NU, når hun vil ud skal det være NU .. hun er god til at lege selv men skal tit underholdes lidt (det er normalt) vi gør en masse, går i legestue to gange om ugen og på biblioteket osv.. uha jeg er ved at få flip om jeg nu er god nok.. mit hjerte gør bare ondt..

det er nok bare fordi vi var oppe kl 4:30, at jeg har det sådan, jeg skulle lige ud med det inden jeg tager aftsted til JM NU .. jeg skal løbe

knus

Véro
    ps: min baby vejrer 2 kilo ifølge scanningen

Anonym
    Gæst

Det var da også pokkers tidligt at sku op i dag… Godt det ik var mig 🙂 (Stod op lidt over 8)

Jeg syns ik jeg så’n er bange for at nr 2 ska komme, men det har nok også noget at gøre med at Anine er så nem som hun er… Selvfølgelig er det hårdt at underholde hende når man også har mavsen, men det går jo over igen. (maven altså)

Anine er i DP fra 9-14 hver dag, det gør det også lettere + hun bli’r stimuleret af andre børn. De timer hun er derovre er jeg bare glad for. 🙂

Jeg er sikker på at man bare vokser med opgaven når nr 2 kommer… Selvfølgelig vil det bli en omvæltning og hårdt i starten, men tror nu nok det ska gå. Både hos os og jer. 🙂

Knus
    Rikke

ripleyripley
    Medlem

Spændende :-))))) Held og lykke fortsat.

Hilsen
    Ripley

VeroniqueVeronique
    Medlem

Du har ret, man vokser med opgaven, jeg kan også se, jeg kanmeget mere nu end før jeg fik Saadia.. Børn giver overskue, kræfter, positiv energi.. saadia er faktisk nem stakkel pus.. det er mig, der er nervøs.. der er bare lidt aften og nat roderi men det bliver det også med nummer to, så kan vi bare tage dem på engang haha..

i går his JM så Saadia en lille-bitte baby, hun blev forelsket med det samme, håber det bliver det samme med Maya-Louiza.. at hun kun kan se hvor sød hun er og ikke de dårlige sider..

Saadia bliver bedre og bedre til at lege selv, det må jeg øve endnu mere i de sidste to måneder, hun har et lego bord med stole, hvor hun elsker at sidde og elsker også sit værelse, hvor hun har telt.. og TV (for at se lala)

held og lykke hos jer, det er jo meget snart!! spændende

Knus

Véro

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.