Carola27

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    mormettesmormettes
    Medlem

Hej Carina

Hvor er jeg bare super glad for dit tip om vægdekorationerne, for vi flytter i hus her i weekenden, og så skal vi i gang med at male, og så skal drengene da ha´ et spændende værelse ;o)

Hvornår regner du med, at I laver Magnes børneværelse, og hvilket motiv har du besluttet dig for?

Kh. Mette

Carola27Carola27
    Medlem

Hej Mette

Tusind tak for din tilbagemelding.

Jeg ved ikke, om vi skal have akvarie eller safari. Jeg rigtig vild med dem begge. Det ender nok med safari…….

Knus
    Carina

mormettesmormettes
    Medlem

Ja, spørg lige din svigerinde, om det er “børnevenligt” – hehe….

Jeg vil jo være ked af at kaste 1000 kr. ud til noget, som ikke sidder på væggene i ret lang tid ;o)

Mette

mormettesmormettes
    Medlem

Vi tænker på “I rummet” til Daniel på 5½ år og “PÅ Safari” til Mikkel på 16 mdr.

Har du set nogle værelser IRL med disse vægdekorationer??

Jeg er meget spændt på, om det er noget bras, som nemt kan rives ned fra væggene med de små barnefingre ;o)

Hvornår laver I jeres værelse?

Kh. Mette

Carola27Carola27
    Medlem

Jeg ved ikke, om man kan rive det ned med de bare barnefingre, men det kan jeg da lige prøve at spørge min svigerinde om, hvis veninde har det på værelserne.

Jeg ved ikke, hvornår vi gør det. Det kommer an på……se mit seneste indlæg “Bindegal?” 🙂

Knus
    Carina

Carola27Carola27
    Medlem

Små børn skulle ikke kunne få mærkerne af. Der skal vist kradses en del. Iflg min svigerinde ser mærkerne ud som om det er en del af tapetet. Uha glæder mig allerede

Såfremt man har planer om at flytte m.v. så skal man gemme det plastic som mærkerne sidder på leveringen. Når man så fjerner mærkerne, kan man sætte dem på det oprindelige plastic, og så er det lige til at sætte op på en ny væg. Smart.

Knus
    Carina

mormettesmormettes
    Medlem

Ja, jeg tror, jeg vil bestille det med det samme – har du bestilt dit nu, eller hvad?

Mette

Carola27Carola27
    Medlem

Ja jeg bestilte det igår og har allerede fået mail tilbage, så de er hurtige….

mettemus41mettemus41
    Medlem

Hej

Jeg vile gerne vide hvor det er at man kan bestille henne da dette ville være perfekt til Caspers værelse.

Hilsen
    Anne-Mette

Carola27Carola27
    Medlem

Du skal skrive til info@signmyroom.dk

Der er link til det fra http://www.signmyroom.dk

Jeg har bestilt På safari

Carina

mormettesmormettes
    Medlem

Hej Carina

Har du modtaget dit design?

Kh. Mette

Carola27Carola27
    Medlem

Nej ikke endnu. JEg har været på kursus hele denne uge i sverige, så jeg har heller nået at overføre penge :-))) afventer en mail med konto nr, som sikkert er modtaget på min arb mail, men eftersom jeg ikke har været der, så…….

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.