Mere om D-dråber – Måske en løsning??

Alt om Børn Forums Mødregrupper Mødregruppe Maj 2005 Mere om D-dråber – Måske en løsning??

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    ZaphirZaphir
    Member

Jeg har med stor interesse læst debatten om D-dråber, da min datter havde voldsomme smerter i maven og prøvede efterfølgende at skifte Matas`koncentrerede ud med apotekets ukoncentrerede (som i øvrigt nu bliver produceret på kokosolie i stedet for jordnød). Intet hjalp!!
    Jeg i Tyskland og har derfor en tysk Sp, som ikke kunne forstå at man i Danmark hælder olie i børnene for at gi dem vitaminer – dette kan efter sigende virke som afføringsmiddel og gøre ondt. Derfor blev jeg opfordret til at ta kontakt til min datters tyske læge for at få D-vitaminerne i pilleform. Disse knuses og blandes op med lidt vand eller mælk og siden vi startede på dem har vi ingen problemer haft med ondt i maven. Jeg ved ikke om de danske læger kender produktet, men det er da forsøget værd. pillerne hedder: D Flourette. Måske en løsning??

Anonymous
    Guest

Ja, det med olien har også altid undret mig! Vi ved jo hvordan for meget olie (eller f.eks. for fed mad) virker på vores “voksne” system!!! Så hvorfor olie på babyer?? Jeg tror da at jeg vil spørge min læge og SP…Der er jo ingen grund til at gøre lillemandens system trægt fra starten!
    Tak for tippet, det skal afprøves:-)
    God weekend.
    Camilla & Elias 8 uger (og 1dag):-)

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.