Alt om Børn › Fora › Mødregrupper › Mødregruppe Marts 2005 › At få MoAr til at smelte…
- Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år, 10 måneder siden af
Anonym.
- ForfatterIndlæg
- 22/11/2006 kl. 10:11 #454543
Anonym
GæstAndreas vinker farvel til alle, far, hund, fugl, fisk, bedsteforældre, dagplejemor osv… Men hvem mangler??? MoAr… Hun aflevere Andreas i DP hver morgen, men Andreas nægter at vinke.
Igår var ingen undtagelse, men MoAr prøver, som hun plejer, med den mest fedtede stemme at overtale Andreas til at vinke farvel. Ungen kigger op på hende, og hans øjne funkler af latter.
Så tager han hænderne på ryggen og MoAr siger igen: Vink nu til mig….Drengens øjne lyser endnu mere op og beslutsomt tager han sutten ud af munden og laver kys-mund;-D
Glad MoAr gik altså fra DP med det største, våde og kærlige kys…
Så var dagen meget bedre, end hvis han havde vinket, og MoAr måtte lige ringe til far og prale…
Majken
22/11/2006 kl. 11:11 #2003621karina32sillassen
MedlemHæ hæ han er god er han og deeeeeejligt med et stort vådt kys, man på det nærmeste kan “smage” hele dagen :o)..
Ha nu en rigtig dejlig dag
Karina
22/11/2006 kl. 23:11 #2003622Carinasyvotte
MedlemLars Emils mor sidder og bliver helt rørt, hvor erdet bare sødt, mit hjerte smeltede også….
Tillykke med den søde dreng, kan godt forstå du praler, det havde jeg også gjort23/11/2006 kl. 18:11 #2003623Anonym
Gæst*SSSSSSS* Waruvvv han er nuser.
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.