Skide bekymret

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Villads dagplejemor sagde til mig i dag, at hun de sidste to dage havde bemærket, at Villads gik ret så underligt. I dag har de så været i legestue, hvor også en pædagog deltager. Hun er tilfældigvis også fysioterapeut, og havde sagt til min dagplejemor, at hun absolut måtte sige til mig, at jeg skulle søge læge til ham!
    Puha, hvorfor har jeg ikke selv opdaget det!? Det er ikke ret tydeligt uden tøj på.
    Da han i dag havde været i bad, så vi på ham uden tøj på, og ganske rigtig:
    Han går helt vildt underligt med sin krop. Han knækker i hoften og hans krop drejer hen mod den ene side. Når jeg trykker på ham, gør det tilsyneladende ikke ondt, og han har, så vidt jeg ved, ikke slået eller faldet for nylig.
    Er bare skide nervøs over, hvad det kan være. Ringer selvfølgelig til lægen i morgen og får en tid så hurtigt som muligt.

Jeg måtte simpelthen lige af med det. Håber det er ok.

Kryds fingre for min lille krudtugle.
    Mvh Vibeke

Anonym
    Gæst

Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan – og håber på det er ganske uskyldigt.

Kæmpe kram Berith

Anonym
    Gæst

Hej Vibeke!

Jeg synes at du skal slå kold vand i blodet. Det kan ikke betale sig at være så bange, for det kan jo være at det ikke er noget særligt. Kan godt følge dig i at du er bekymret og ved godt at det er nemt for mig at sidde her og sige at man skal slå kold vand i blodet. Det gør jo åbenbart ikke ondt på ham, så det er da et plus.

Håber at lægen finder ud af at det er noget ubetydeligt. Jeg har bare lidt ondt af at du har så mange bekymringer og glæder mig til at læse hvad lægen finder ud af.

Knus og tanker fra Lisa

Hey Skønne!!!

Forstår din bekymring men må give Lisa ret i at du skal slå koldt vand i blodet ved godt de er prof og i den dur men de plejer os at være ret gode til at overreagere….
    TROET da egentlig ikke du ku slås UD….

ses om ikke så mange timer super klar til et smut til Prag….

Stort cyber knus Pia

Hey søde

Sidder her og får det helt dårligt, jeg havde sgu ikke læst dit indlæg før nu, ellers havde jeg da kommenteret det igår, da vi snakkede…..

Jeg tror som Pia, at du skal tage det ganske roligt, selvfølgelig skal du søge lægehjælp, meeen rolig nu, han er jo ganske normalt udviklet og alt det her, så jeg tror altså ikke, at der er noget galt med ham *S*…..

Glæder mig til at se dig i aften :o)

Trøstende og beroligende knus (forhåbentlig *S*)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.