Mærker til tøjet

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2005 Mærker til tøjet

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Hej Mie

Ja det er med at være klar parat – børnehavestart..

Kig på: http://www.ikastetiket.dk/maerkater_til_toej/ der er mange forskellige at vælge imellem.

De har altså også nogle geniale armbånd til ungerne – bruger dem når vi er på ferie og små-nervøs for at svesken vælger at gå sine egne veje..

Knus Lene

Anonym
    Gæst

Hej piger! 🙂
    Er der nogen der har en fiks idé til hvordan man mærker tøjet… og kan tage navnmærket af igen når tøjet er blevet for småt-
    synes det er synd for lillebror hvis der skal stå storebrorens navn i næsten alt hans tøj.. og noget af tøjet vil jeg gerne sælge igen, og så er det jo rarest der ikke står navn i.
    indtil videre har jeg bare skrevet navn i vaskemærket med en kuglepen. men det har bare været i overtøjet i dagplejen. nu skal jeg jo snart gøre klar til børnehavestart og der skal der vel stå navn i ALT!
    Mvh Mie

nussnuss
    Medlem

Jeg har i tidernes morgen købt navnemærker til Anders (tror det var på en hjemmeside der hedder navne etiketten eller sådan noget). Det er til at stryge på.

Alternativet er jo at du hæfter det fast i hånden; køber et par meter eller så af noget hvidt kantbånd eller noget i den retning, skriver navn på og hæfter det fast i begge ender i tøjet. Så er det lige til at pille af igen når det ikke længer skal bruges.

Mange hilsner
    Tanja

Mette1musMette1mus
    Medlem

Hej Mie.
    http://www.scannexshop.dk kan du købe navnemærker, samt nogle geniale dimser som hedder taggit til at sætte navnemærkerne fast med. Ingen strygning og ingen synåle. Det er bare så nemt og så holder det, indtil du ikke længer ønsker navn i tøjet. Da jeg prøvede dem første gang var jeg lidt nervøs for om de skulle genere min datter, men jeg har endnu ikke fået klager fra hende.
    God fornøjelse.
    Hilsen Mette

Anonym
    Gæst
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.