Fri fantasi!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    peel2004peel2004
    Deltager

Jeg elsker simpelthen at opleve Mads i fri fantasi. Hvad han dog ikke kan finde på at lege og sige! Det er så fedt!! FEDT FEDT FEDT!! Elsker bare at han kan bruge sin fantasi så godt :-))

Onsdag eftermiddag:

Mig: Maaaads kom lige!
    Mads: nej, hedder ikke Mads! Er en pige!
    Mig: nårh… hvad hedder du så?
    Mads: Karoline!

Ha’ en rigtig dejlig dag i søde ND kvinder!!

Knus
    Elisabeth

baldusbaldus
    Medlem

Mejse sagde også her til morgen, at hun altså ikke hed Mejse, hun hed mor. Så hun skulle selvfølgelig også have mors taske med i børnehave…….
    😉

Stina og “mor”

lillevylillevy
    Medlem

Eller når Mathilde går virkelig langsomt og jeg så kalder hende for en snegl, så råber hun tilbage, JEG HEDDER ALTSÅ MATHILDE :-)))

LeneNiel1LeneNiel1
    Medlem

Hej Tøser

Emma har meget med at mor er en hest !!! :o)

Pludselig midt i en samtale afbryder hun mig og siger – mor er en hest, far er en giraf eller andre dyr.
    Hun påtager sig også indimellem rollen som mor og så skal jeg være Emma – så er det jo bare om at spille med *G*

Knus Lene

nussnuss
    Medlem

Jeg er helt enig med dig – elsker også at opleve – se og høre – Therese lege med sine biler; hun leger små rollelege med dem og det er simpelt hen…..ja, skægt at høre og se *S*

Nogen gange bliver legen ligefrem helt “livagtig”, forstået på den måde, at hun siger græde-lyde – når det har stået på en tid går jeg som regel ind på hendes værelse og spørger hvad hun er ked af – “det ikke mig som der er ked af det – det er Lynet Queen som der har slået sig og som der græder” lyder svaret. Og så kan jeg jo godt traske afsted igen, for så ved jeg at Sally kommer kørende og trøster Lynet Queen *GG*

Kh Tanja

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.