Hvad tror I, piger? (Om Mie1978)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2005 Hvad tror I, piger? (Om Mie1978)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 40 i alt)
  • Forfatter
    peel2004peel2004
    Deltager

Har hun født mon?

Jeg siger ja! Tror ikke på at hun turde at blive væk herfra en hel dag efter mine “ordrer”….

Uh altså – det er så spændende!!!

Anonym
    Gæst

det blir spændende at se om der sker noget… 🙂
    Om ikke andet blir det da spændende at komme til jm – så sker der da et eller andet..
    Jeg må jo bare vente og se…
    for hver dag der går kommer jeg en dag tættere på 🙂
    Mie

Anonym
    Gæst
    peel2004peel2004
    Deltager

Altså Mie – hvad sker der med dig? Hvorfor hænge sådan i bremsen? He he :-))

Spændende om du går til i morgen! JEG venter i hvert fald spændt :-))

Knus
    Elisabeth

Anonym
    Gæst

Har bare haft problemer med nettet..
    tænkte nok jeg ville få skældt ud 😉

peel2004peel2004
    Deltager

Ha ha du er mere tålmodig end mig! Sjovt *G*

nussnuss
    Medlem

Jeg tror at Mie er een af de mest tålmodige “over-højgravide” jeg har hørt om *SSS*

Mie, jeg håber du får en god fødsel SENEST fredag – aj, vent…..det er da også fedt at ha’ fødselsdag den 1. september ??? *GG*

Glæder mig til at høre nærmere

Kh Tanja

lillevylillevy
    Medlem

Jeg var godt nok heller ikke så tålmodig da jeg gik over tiden..

Håber der snart kommer lidt gang i det hele. 🙂
    JM kan sikkert godt sætte lidt gang i det. Jeg fik sidst en hindeløsning og knap 24 timer efter havde jeg født :-)))

Kh Anja..

peel2004peel2004
    Deltager

Held og lykke i dag, Mie!

Knus fra Elisabeth

Anonym
    Gæst

Hej piger.
    Ringede til min jm i morges. Hun blev lidt overrasket.. “dig havde jeg bestemt ikke ventet at høre fra”, sagde hun.
    Jeg kom derop allerede kl 9.
    Har åbnet mig mere end sidste uge (der var jeg 2 cm åben)livmoderhalsen er helt blød, hovedet står fint ned i bækkenet..
    jeg spurgte hende om hvad hun troede.. om jeg skulle gå en uge endnu..
    hun sagde “som du ser ud nu kan du gå i fødsel om en time.. men jeg havde jo heller ikke regnet med at se dig i dag..
    så det er ikke til at sige”…
    Vi aftalte jeg skal ringe til Silkeborg tirsdag, hvis jeg ikke har født. så kan jeg komme til scanning onsdag og se hvordan det står til..
    håber jeg selv går i gang inden.. vil helst ikke sættes i gang.
    jm sagde at hvis jeg skulle sættes i gang ville det være rigeligt bare at prikke vandet.. jeg synes bare det er rarere det sker af sig selv.
    Knus Mie 41+0

peel2004peel2004
    Deltager

Pyha Mie! Godt at høre fra dig 🙂

Også lidt vildt at vide du kan føde… NU! Især når det går så stærkt med dig :-))

KNUS og tanker fra Elisabeth

Anonym
    Gæst

Ja, det er spændende at se hvornår der sker noget…
    Det er lige før jeg hellere ville have lidt ondt hele tiden, så man føler det er på vej.. – at der sker noget…
    kan INTET mærke i løbet af dagen. kun lidt plukveer om aftenen, når vi går i seng – og det er lidt deprimerende. kan godt være det lyder lidt skørt.. :-/
    Mie

peel2004peel2004
    Deltager

Jeg synes ikke det er skørt! Synes du klarer det så meget bedre end jeg ville ha’ gjort :-))

Knus Elisabeth

alex99alex99
    Medlem

hej Mie,

sniger mig lige herind i din anden terminsgruppe 🙂

De der herlige små- tegn jeg havde i går er pist forsvundet, så nu har jeg det lige som du beskriver her – og ja, jeg synes også det er deprimernede. Ved godt man skal nyde den sidste tid, men jeg glæder mig så meget til at se min baby, og når ingenting sker, føler jeg det som om jeg venter på eksamen – bliver mere og mere nervøs!

Vi har jo termin stort set samtidig! Og det er bare svært at være tålmodig!
    Men du har trods alt et par fordele – dels at du har prøvet det før – og dels at JM mente du allerede var et par cm udvidet osv. Da jeg blev tjekket for en uge siden var jeg helt lukket, med 2 cm livmoderhals.
    Nå, men der var to piger inde i Aug. termin der skrev at igangsættelse ikke havde været spor slemt for dem. Jeg går ud fra, at jo mere klar man er, jo nemmere bliver igangsættelsen, så monikke det bliver nemt for dig, hvis du når så langt.
    Men lad os da håbe der sker noget for os begge over weekenden! (ell før! 🙂

Ved du om det er den dreng ell pige?

VvvvVvvvV-støv til os.. Og en god afslappende fredag – evt afbrudt af babys ankomst!!

Alex – 41+2

Anonym
    Gæst

Hej Alex..
    ja, mon ikke der snart sker noget. håber det sker af sig selv.. 🙂
    Ved ikke om det er en dreng eller pige, der gemmer sig..
    jeg er lidt gammeldags på det punkt.. 🙂 synes det skal være en overraskelse.
    har selvfølgelig tænkt nogle gange, at det ville ha været nemt at vide, for så kunne jeg ha haft tøjet klart osv… men hvis det er en dreng har vi jo tøjet fra storebror og hvis det er en pige har jeg en niece på en halvt år, som vi kan arve efter.
    Noget af det jeg husker tydligst fra sidste fødsel var da min kæreste kiggede ned og udbrød “DET ER EN DRENG!!!, neeeejjjjj, hvor er han sød”.
    Troe måske vi får en dreng mere.. men det er nok bare fordi at det ved jeg hvad er… det er det jeg bedst kan forholde mig til.
    alle andre siger, de tror jeg får en pige. nu må vi se. 🙂
    Vi må væbne os med tålmodighed….
    Mie 41+1

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 40 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.