60.000,- kr. i timen, og inden Madonna!?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2005 60.000,- kr. i timen, og inden Madonna!?

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    peel2004peel2004
    Deltager
    peel2004peel2004
    Deltager

Min søster skal giftes til næste år. I bryllupsgave vil jeg gerne arrangere en sangerinde til kirken, som kan synge min søster og svogers “sang”, når de går ud af kirken.

Den første sangerinde jeg tænkte på, var Lene Matthiesen som engang var med i scenen er din eller stjerne for en aften eller et af de der programmer.

Hun var/er en lille kvinde med en kæmpe stemme, og jeg tænkte hun ville være perfekt!

Kontaktede derfor hendes booking bureau – NKMusic:

“Hej,

min søster skal giftes d. 7-7-2007 og i bryllupsgave
    kunne jeg godt tænke mig at få Lene Mattihesen til at synge en enkelt sang i kirken når brudeparret går ud af kirken.

Hvad vil prisen være på dette – hvis det i det hele taget kan lade sig gøre 🙂

Glæder mig til at høre fra jer!

Mange
    hilsner fra Elisabeth”

——

svar:

“Honorar kr. 10.000,00

Lad mig høre fra dig igen ..”

Sig mig lige engang, er det bare mig der er dum eller er det fuldstændigt en vanvittigt pris når man “bare” er kendt pga. et tv program??

Tja, kan da godt være jeg bare er en bonderøv som ikke kender priserne *G*

Hvis du kender een som kender een som kunne tænke sig jobbet – og som altså ikke tager 10.000,- for 10 min. sang, så lad mig ENDELIG høre fra dig :-))

elsz@mail.dk

Kh
    Elisabeth

wolverinewolverine
    Medlem

Hej Elizabeth,

Hvilken sang ? Og hvorhenne i landet ?
    Jeg har et par ideer…. 🙂

Synes at det er en super sød ide.

Kh Sarah

DinaminaDinamina
    Medlem

Hej Elisabeth.

Har godt nok ingen løsning til dig, men fik lige lyst til at kommentere dit indlæg 🙂

Jeg vil give dig helt ret i at 10.000 kr er meget for en enkel
    sang. Men nu har jeg selv været til et par koncerter med Lene
    Matthiesen, og kender hende gennem omtale. Hun er super dygtig
    og en meget eftertragtet kvinde, men det var hun altså også inden hun blev kendt fra “Scenen er din”!
    Hun giver et hav af koncerter, foredrag osv, og har altid gang i en masse arrangementer. Så jeg tror altså det er derfor prisen er så høj, og ikke fordi hun “bare” er kendt fra et tv-program.
    Desuden er jeg også ret sikker på at hun tager en fast timepris, og
    så er det jo underordnet at du kun skal bruge hende til én sang…10 sange havde garanteret kostet det samme 🙂
    Inkl. i prisen er sikkert også transport frem og tilbage…og da du ikke nævner noget om hvor i landet kirken er, kan der jo sagtens være et godt stykke hver vej…!

Måske det satte tingene lidt i perspektiv :o) Men uanset hvad, nej
    hvem har så råd til 10.000 kr for en bryllupsgave!?
    Så håber du finder en løsning…synes ellers idéen er rigtig god!!

Hilsen Dina

peel2004peel2004
    Deltager

Hej Dina 🙂

Jeg synes bestemt også hun er fantastisk – derfor hun var første valg ;-)) Men av av – 10.000 kr. for en enkelt sang, det var værre ;-))

Sarah… hjæææælp *G*

Det er den 7/7-07 i Skovby, mellem Silkeborg og Århus 🙂 Det ville være FANTASTISK hvis du lige vidste hvem det skulle være :-))

Knus fra Elisabeth

Nu deltager jeg jo via mit arbejde i en del bryllupper – og højdepunktet i år, var den saxofonspiller, der spillede sig ind under huden på os alle sammen – det var så skærende smukt, at selv præsten fik våde øjne og besluttede at hvis hun nogensinde skal giftes igen, så skal den saxofonist indkaldes, hvad enten han vil eller ej 😉
    det var måske en anden mulighed……

Kære Elizabeth

Hvilken sang/genre skal det være? Og betyder kendthedsfaktoren noget for dig – for hvis det ikke gør er der et hav af unge mennesker i Århus der synger rigtig, rigtig godt.

Men igen, hvor er vi henne i det musikalske landskab – grand prix, gospel, eller???

khmariag

Vi havde operasanger Susanne Elmark til at synge til vores bryllup for 3.000kr. Hun sang Ave Maria (min mand er katolik, så vi blev katolsk gift) og det var så smukt, og det som alle talte om bagefter.
    Brylluppet blev holdt i København, så…..
    Vi fik kontakt til hende gennem organisten i Sankt Angsgars kirke – du kan finde den på nettet. Måske han kender en i Jylland. Jeg ved ikke om han kan hjælpe, hvis det er noget mere rocket du søger 🙂

Anonym
    Gæst

Jeg var så til et bryllup på et tidspunkt, hvor der var tromepetist og saxofonist i kirken og nej, jeg synes overhovedet ikke det lyder godt med de to instrumenter i en kirke (afhænger selvfølgelig nok også af kirkens klang etc. etc.). ELSKER ellers saxofonerne!

Mht. sang så kender jeg ikke rigtigt nogen, men ville da helt klart også gå efter en ikke kendt, ung pige i Århus området….

peel2004peel2004
    Deltager

Altså, nu bliver jeg helt i tvivl om hvad jeg vil *G*

Saxofon lyder jo fantastisk….

Hvad synes i? Det skal være sangen fra Nikolaj og Julie med Tim Christensen….

Kh
    Elisabeth

wolverinewolverine
    Medlem

Hej Igen,

Så kunne det fx. være mig 😉 Jeg bor lige på de kanter, og har sunget i mange forskellige sammenhænge. Bl.a også til bryllup og sølvbryllup. Jeg sender dig lige en mail på “privaten” 😀

Vil tænke rigtig meget på dig og Krydse fingrene for jer fredag.
    Kærlig hilsen Sarah

GuldLyonsGuldLyons
    Medlem

Ved lige præcis hvad du mener mht prisen, ville have Nik&Jay til at komme forbi min Nevøs konfirmation – 25.000 for 2 sange – høhø – tror bare jeg tager en CD med *G*

Min svigerinde har lige udgivet sin føste CD – hun synger jazz alike musik og kan/vil formentlig gerne komme. (hun er godt nok noget højgravid på tidspunktet (ca 37 uger)- men hva *G* man er jo ikke syg*G* Skriv hvis du vil høre nærmere:-))

Hilsner Gitte – gitte@lyons.dk

peel2004peel2004
    Deltager

…hvor er det her bare et fantastisk forum!!!

Tusind tak for alle jeres svar – Sarah og jeg er ved at finde en løsning…

Endnu engang tak!! :-))

KH
    Elisabeth

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.