Spørge Jørgen er flyttet ind og lillebror vokser…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2005 Spørge Jørgen er flyttet ind og lillebror vokser…

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har den sidste måned ikke kunne skrive i min dagbog ved ikke lige hvad fejlen er, så i får lige min dagbog indlæg her i stedet.

“Hvad er det? Hvad er det? Hvad er det? Hvad er det” Thomas spørger konstant og hele tiden…og mor og far svare i en uendelighed:-) Men når man nu har sagt det samme svar 500 000 gange så kniber det lidt…men han lære nu ellers ret hurtig svarene og har fået rigtig meget sprog. Og han taler hele tiden, noget af det er stadig babysprog, men der kommer flere og fler rigtig ord med ind i det. Også laver han remser..fx så køre han navnene på alle dem han kan – farfar, frarmor, morfar, mormor, far, mor, baby, ise (Louise), luka, Dorthe – så går han og siger dem i rækkefølge.

Lillebror Casper er nu 17 uger og og skal vejr godt til. Han rundede de 7 ved 12 uger så jeg er lidt spændt på at få ham vejet i næste uge.Vi begyndte på lidt grød her i weekenden “før tid” men knægten er sulten og spiser uden problemmer en potion risgrød, tror jeg skal ned og have købt lidt vælling som han kan få til natten – han er begyndt at vågne 4-5 gangen om natten for at få mad:-(( Er mor så lige træt af det? Han er nu en rigtig dejlig dreng ellers. Han smiler og pludre til verden og er blevet meget opmærksom på sin storbror og hans øjne følger ham hele tiden og der bliver sendt store smil. Thomas kommer så hen og holder Casper på begge kinder og giver ham et ordenligt smæk kys og sige “nååå” Tror han har set mig gøre sådan:-)

Thomas er ikke så jaloux mere og hverdagen køre nu igen stille og rolige, men det stadig hårdt at have to så små. Casper bliver jo stadig ammet om natten og Thomas vågner stadig tidligt…så når kl er 9 om aften sover jeg, så det er ikke så meget jeg ser til manden, men hvad det kommer jo nok igen:-)

Så lige et spørgsmål. Thomas har aldrig fået vælling, men det vil jeg nu prøve at give Casper – hvad skal man købe??

Christina

bamsebabybamsebaby
    Medlem
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.