Overvægt – skal vi hjælpe hinanden????

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Januar 2005 Overvægt – skal vi hjælpe hinanden????

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter

Hejsa alle

Jeg må jo nok tilstå at efter to graviditeter så trænger min krop altså til at midste mindst 10 kilo og jeg kan fornemme at jeg ikke er den eneste. Jeg ved godt at jeg skal spise sundt og gå ture og alt det det men jeg får det bedre gjort hvis jeg har nogle der kan holde mig lidt i ørene….så jeg tænkte straks på div slanke….linier her på nettet som jeg må sande koster en formue at deltage i, men fik en ide…

jeg kan jo bare oprette en gruppe inde på GC …det koster intet og man skal kun betale hvis man vil være vip medlem (man kan sagtens komme på om dagen og sidst på aften uden at væer vip).

Men er der nogle heinde der kender alt til det der med at ville tabe ti kilo og ikke kan komme i fitness center pga børn og som har lyst til at være med i en gruppe med mig hvor vi hver dag skriver havd vi spiser og hvor langt vi får trillet med barnevognen og måske udveksle nogle opskrifter og holde i ørene når vi falder i???

Mange rare tanker

Line – med den store hængemave!!!!!

FieBLarsenFieBLarsen
    Medlem

Jeg tror jeg er med – men jeg har en travl hverdag med arbejde, mand og to børn – og desværre også 10kg for meget – så hvis det bliver en tidskrævende beskæftigelse, kan jeg ikke være med. Jeg forestiller mig måske et forum, hvor man kan oplyse vægt en gang om ugen, og give støtte og vejledning – hvad siger du?

I min teknologiske uvidenhed bliver jeg dog nødt til at spørge hvad GC er?
    Kh Fie

Hejsa
    Jeg er også med! Jeg trænger til at tabe 5 kg,har næsten tabt alt efter mine gravidtiteter men mangler llliiiggggge de sidste 5,der bare ikke vil af.
    Jeg syndes det er en go ide at skrive hvad vi har spist,man bliver virkelig opmærksom på hvad man har spist i løbet af dagen på den måde:)
    Jeg må dog også sande at jeg ikke aner hvad GC er?
    kh:Ingermarie

wolverinewolverine
    Medlem

Alletiders den er jeg også med på ! Jeg ønsker også at tabe mig 10 kilo, og har heller ikke lige pengene til at melde mig ind i en af de mere officielle slankeklubber 😉
    Det ville være fedt hvis vi kunne hjælpe hinanden på den måde.Ligesom de to andre ved jeg desværre heller ikke hvad GC er ??!!

wolverinewolverine
    Medlem

Hej igen,
    – Har set en lignende tråd på nov2004 debatten hvor der også efterlyses nogen at tabe sig sammen med. Måske vi kan finde flere “allierede” der ? Der er ca. 4 der har meldt sig under fanerne der. Hvad synes I ?

nussnuss
    Medlem

Hej med jer,

Jeg tillader mig lige at blande mig for at opklare “GC-mysteriet” for jer. GC står for “GroupCare”, som er en side, hvor man kan danne sin egen lukkede gruppe, som f.eks. en slankegruppe. Når først siden er oprettet, skal man bede om at blive optaget – evt. kan administrator invitere forskellige til at være medlemmer.

Jeg håber I får held med jeres “projekt”.

Mange hilsner
    TAnjna

ugehrtugehrt
    Medlem

Hej
    Jeg vil også gerne prøve at melde mig under fanerne her. Ikke fordi jeg får dyrket specielt meget motion, men måske kunne jeg blive inspireret til at spise lidt mindre (har desværre en smaddergod kantine på arbejde) og elsker generelt søde sager om aftenen.
    Hilsen Ulla

Hejsa alle

Det lyder som om vi har en støttegruppe på vej – jeg opretter gruppen så snart jeg kan komme ind på GC næste gang, – lige nu er der selvfølig optaget men det er der gerne fra 18:00 til 21.00. Jeg mener at jeg så bare skal sende en invitation til jer der vil deltage og så er i med. Det er helt ok for mig om man vil mælde sig dagligt eller en gang om ugen med sin vægt…det vigtigst er at vi selv bliver mere opmærksomme på hvad vi spiser hvor meget vi bevæger os og så holder hinanden lidt fast i vores mål.

Jeg vender tilbage så snart jeg har oprettet gruppen.

kh

Line – spørg endelig hvis der en nogle der vil vide mere…vil man være vip medlem på GC ( og det er absolut ikke nødvendigt) så er prisen 50 kr pr halve år, jeg er ikke selv medlem men med i en stor gruppe hvor vi er 70….jeg får brevene i min egen mail, men man kan også vælge kun at se dem inde hos GC.

wolverinewolverine
    Medlem

Hej Line ,

Dejligt at vi kan komme igang så hurtigt 😀 Det er jo bare med at klø på mens man er motiveret 😉

– Må jeg sende invitationen videre til dem på November2004 ?

Hvordan virker det der GC ? Og hvad er det en forkortelse for ?

Lørdags hilsner fra mig

Anonym
    Gæst

Hejsa

Jeg er fra marts terminen 2005, og skal også have tabt ca. 10 kg. Jeg starter på en kur hver morgen, men henimod middagstid falder jeg i, og spiser alt mulig sødt og lækkert 🙁
    Jeg er en værre slik-tante.

Hejsa alle

Nu har vi en side hvorvi kan hjælpe hinanden – skriv til mig så inviterer jeg jer med i gruppen…det er helt ok at det også er mødre fra de andre sider/månder der vil være med.

skriv til lc@pedersen.mail.dk så kommer i med så hurtigt jeg overhoved kan.

kh

Line

Hej Wolverine

Selvfølig – sig til dem at de kan skrive til mig og få en invitation – jo flere vi ertil at hjælpe hinanden jo bedre.

GC – er en forkortelse for Groupcare

På Gc i gruppen kan vi chatte med hinanden direkte, vi kan også vælge at få alle beskeder direkte i vores ejen mailboks. Vi kan lave afstemmninger og ha fælles kalender.

Det hele er gratis..dog kan vi ikke komme ind altid når vi ikke er vip medlemer (det er jeg ikke) men jeg synes nu ikke det er det store problem at komme ind aligevel. Hvis man dog alligevel vælger at man vil være vip så er prisen 50 kr for ½ år og der er noget med at det er billigere hvis man er flere der mælder sig til samtidig.

Men kom selv og se – du kan frit mælde dig ud igen hvis du bare ikke synes det er sagen alligevel og har du flere spørgsmål så bare fyr løs.

kh

Line

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.