Ikk’ helt så dejligt vejr i dag, hva’?!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Ikk’ helt så dejligt vejr i dag, hva’?!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Hannah1Hannah1
    Medlem

Ja, her regner det i hvert fald bravt og det ser ud til på DMI’s radar, at det er overvejende generelt for hele landet! Vi har siddet inde og hygget os med at male billeder her til formiddag og nu er det ved at være frokost tid.
    Rigtig god søndag til jer alle der ude!

:O)
    Hannah

Hvad man skal ikke? 😉

Jeppe og jeg har cyklet tur med regntøj på, og fundet alletiders gode legeplads. Han er afleveret til hygge hos mormor og morfar nu.

Jeg har fundet min 5-armede lysestage frem, nyder lyserne og Giro 413. Snart vil jeg sætte bolledejen i ovnen, og lave et dejligt bad til Alfred.

Elsker efterår med rusk ude, lys, varm kakao og boller inde!

God søndag fra Pia Maria og Alfred

auzzieauzzie
    Medlem

Nej men vi har hygget os indendøre med ild i brændeovnen og masser af dejlige pandekager sammen med søde venner. Skønt :o)

Kh Malene.

ATA2004ATA2004
    Medlem

Ja, I hørte rigtigt! Det regner inde midt i stuen. Det firma der skulle levere den nye kvist på stuen kom med 5 styks (vi er i alt 10, der skal have ny kvist), som var 20 cm for lave. Så nu står vi her med hul i taget, som godt nok er lukket af, men det regner alligevel ind. Trods potter og pander er sofaen nu også blevet våd.

GRRR! Attic Group A/S stinker bare!

Jeg aner ikke hvor længe vi skal undvære lys i stuen. ½ år måske. Firmaet truer med sagsanlæg til trods for at det er DEM der ikke kan måle…

Hannah1Hannah1
    Medlem

Neeeeeeeeeeeej! Hvor ER det altså bare noget svineri med alle de grimme byggeri-historier man hører. Fatte simpelthen ikke, at de forskellige firmaer ikke har mere stolthed og arbejdsglæde end til at opføre sig så usselt. Hvor er vi lige henne?! Surt for jer, altså – håber det ikke går så galt som du frygter.

:O)
    Hannah

Dahl11Dahl11
    Medlem

Ej, hvor skod A-T! Lyder skørt hvorfor de vil lægge sag an, hvis det er dem der har klokket i det! Men hvis de gør kan sådan noget vist trække ud længe! Men mon ikke I får en ny kvist på inden! He, kunne lige se at om 1 år regner det stadig ind! Ej, det gør det jo nok ikke.

Kh Ulla

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.