Alt om Børn › Fora › Mødregrupper › Mødregruppe November 2004 › Ikk’ helt så dejligt vejr i dag, hva’?!
- Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 2 år, 10 måneder siden af
Hannah1.
- ForfatterIndlæg
- 26/10/2008 kl. 11:10 #443162
Hannah1
MedlemJa, her regner det i hvert fald bravt og det ser ud til på DMI’s radar, at det er overvejende generelt for hele landet! Vi har siddet inde og hygget os med at male billeder her til formiddag og nu er det ved at være frokost tid.
Rigtig god søndag til jer alle der ude!:O)
Hannah26/10/2008 kl. 13:10 #1941068PrinsessePius
MedlemHvad man skal ikke? 😉
Jeppe og jeg har cyklet tur med regntøj på, og fundet alletiders gode legeplads. Han er afleveret til hygge hos mormor og morfar nu.
Jeg har fundet min 5-armede lysestage frem, nyder lyserne og Giro 413. Snart vil jeg sætte bolledejen i ovnen, og lave et dejligt bad til Alfred.
Elsker efterår med rusk ude, lys, varm kakao og boller inde!
God søndag fra Pia Maria og Alfred
26/10/2008 kl. 18:10 #1941065auzzie
MedlemNej men vi har hygget os indendøre med ild i brændeovnen og masser af dejlige pandekager sammen med søde venner. Skønt :o)
Kh Malene.
26/10/2008 kl. 20:10 #1941067ATA2004
MedlemJa, I hørte rigtigt! Det regner inde midt i stuen. Det firma der skulle levere den nye kvist på stuen kom med 5 styks (vi er i alt 10, der skal have ny kvist), som var 20 cm for lave. Så nu står vi her med hul i taget, som godt nok er lukket af, men det regner alligevel ind. Trods potter og pander er sofaen nu også blevet våd.
GRRR! Attic Group A/S stinker bare!
Jeg aner ikke hvor længe vi skal undvære lys i stuen. ½ år måske. Firmaet truer med sagsanlæg til trods for at det er DEM der ikke kan måle…
27/10/2008 kl. 07:10 #1941066Hannah1
MedlemNeeeeeeeeeeeej! Hvor ER det altså bare noget svineri med alle de grimme byggeri-historier man hører. Fatte simpelthen ikke, at de forskellige firmaer ikke har mere stolthed og arbejdsglæde end til at opføre sig så usselt. Hvor er vi lige henne?! Surt for jer, altså – håber det ikke går så galt som du frygter.
:O)
Hannah27/10/2008 kl. 09:10 #1941064Dahl11
MedlemEj, hvor skod A-T! Lyder skørt hvorfor de vil lægge sag an, hvis det er dem der har klokket i det! Men hvis de gør kan sådan noget vist trække ud længe! Men mon ikke I får en ny kvist på inden! He, kunne lige se at om 1 år regner det stadig ind! Ej, det gør det jo nok ikke.
Kh Ulla
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.