IP-telefoni

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    mamachmamach
    Medlem

I er jo så kloge herinde, så mon ikke også at der er nogle af jer, som har gjort jer nogle erfaringer med IP telefoni.

Hvad er godt og hvad er dårligt?
    Især hvilke selskaber er gode?

Kh
    Marianne

ATA2004ATA2004
    Medlem

Vi har prøvet Dansk Bredbånd og… øhh hvad var nu det første selskab?? Nå jo, cybercity.

Nå men, IP telefoni er jo dejligt billigt, men kvaliteten er altså heller ikke den samme. Der kan være udfald, især når man har været stille, så ‘slukker’ overførslen ligesom, og kan æde de første ord, når man så siger noget igen, fordi den lige skal registrere aktivitet på linjen for at åbne den op igen. Jeg har oplevet ekko, men mest hos dem der talte med mig.

Vi har ikke længere fastnet. Vi er nu kun mobile.

Knus
    A-T

wolfindewolfinde
    Medlem

Hej
    Vi havde Tellio og var egentlig tilfredse med det. Der var lidt problemer i starten med at få den til at virke men efter det var der ingen problemer. Vi oplevede dog samme ting. Kvaliteten var klart forringet i forhold til alm. telefoni, der var ligesom støj på linien nogle gange (ikke at nogen lyttede med, men en susen) også havde vi også problemer med ekko både den ene og den anden vej.
    Vi fik dog fibernet ind for et år siden og kunne få telefoni derigennem. Vi besluttede dog at lade være da vi sjældent bruger telefonen også slap vi også af med alle dem der ringede og ville sælge/ interviewe os midt i spisetiden. Der er flere på vejen der har telefoni via fibernettet og de melder kun positivt tilbage, men det er også gennem andre “kabler” end alm. bredbånd.
    Derfor er vi også kun mobile hjemme hos os.

Knus Winnie

dbruhndbruhn
    Medlem

Hej!

Vi har for 2 uger siden fået Fullrate bredbånd og telefoni, 170 kr. pr. md for bredbånd og 30 kr. pr. md for telefoni. (Ringer for 0 kr. til alle fastnetnumre men mobilopkald koster!)

Vi har endnu ikke oplevet problemer af nogen art, hverken med bredbåndet eller telefonen – jeg synes det er SÅ fedt, for vi havde også overvejet at skippe fastnettelefonen, men for 30 kr om måneden bliver den altså her i huset!!!

Så ja min erfaring er ikke særlig stor endnu, men indtil videre er jeg godt tilfreds!

Kh. Dorthe 12+1

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.