Tillykke til Ann-Thérèse

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Tillykke til Ann-Thérèse

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter

Jeg håber du får en dejlig dag med hygge og gaver!

Knus fra Pia Maria

parnasparnas
    Medlem

Kære A-T!

Også et hjerteligt tillykke herfra. Jeg har virkelig nydt morgenen, sikke et smukt vejr på din fødselsdag : ) God dag til dig og familien.

Knus Gitte

mamachmamach
    Medlem

Tillykke, tillykke.

Kh
    Marianne

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Også et stort tillykke herfra!

Knus fra Ellen

auzzieauzzie
    Medlem

Tillykke fra os :o) Sikke et smukt vejr, tak for det.

Knus Malene.

Dahl11Dahl11
    Medlem

Også et tillykke fra mig. Du har da godt nok været rar med det flotte vejr vi har. Håber du får en dejlig dag.

Kh Ulla

mormeretemormerete
    Medlem

Også et stort tillykke fra det nordjyske.

Knus fra Merete

ATA2004ATA2004
    Medlem

Ja, vejret blev pludselig godt, selvom det startede truende med mørke skyer – kunne heller ikke helt forstå det, synes jo at jeg har opført mig eksemplarisk siden sidste år ;o)

Jeg har ikke fået en eneste gave endnu!? Jussi gjorde det samme sidste år: “Jamen, din gave ligger på jobbet…” Tsk, det kan man da ikke. Morgenen skal starte med gaver, flag og stearinlys.

I aften kommer mine forældre og min søster med børnene. Felix har 39.2 og skal til ørecheck om lidt. Jeg gør rent og skal bage.

God dag til jer og mange tak for jeres hilsner. Det er så dejligt, når man bliver husket :o)

Knus
    A-T

tokehundtokehund
    Medlem

Jeps stort stort tillykke til dig AT. Jeg har en anden bekendt som fylder 30 år idag så vi skal ud og feste lidt.
    Fortsat rigtig god dag til dig og knus fra Tina

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.