skide kvalme…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    M-juhlM-juhl
    Medlem

Skla bare lige ud med et surt opstød… Lort møg spasser klamme kvalme forlad venligst min krop… Jeg kan godt se hvor det her bære hen.. Jeg har det efterhånden rigtig skidt og må nok erkende det til forveksling ligner min graviditet med Liv…

Men fy hvor har jeg det dårligt og jeg gider ikke være sygemeldt pga det men det kan jo blive nødvendigt er jeg klar over… tror jeg skal tale med min leder måske..

Knus Maria

ATA2004ATA2004
    Medlem

Uuh, det lyder da ikke godt, Maria. Jeg håber at du finder en løsning på det – eller i hvert fald klarer dig igennem, sådan nogenlunde.
    Knus
    A-T

Dahl11Dahl11
    Medlem

Øv, hvor træls. Kan godt huske hvordan det var! Har du prøvet ingetærstabletter? Det hjalp gevaldigt på min kvalme med Nikolaj.
    Håber snart du får det bedre!

Knus Ulla

Hej Maria.

Jeg har også kvalme (og kaster også op), og jeg er SÅ glad for den. Det lyder måske mærkeligt, men det handler om, at sidst jeg var gravid, og hvor det gik galt, havde jeg det slet ikke sådan. Nu føler jeg, at min graviditet er stærk og god, som dengang med Ida, og jeg sætter derfor stor pris på min kvalme (selvom den selvfølgelig også kan være både anstrengende og svær at håndtere). Måske kan du tænke på den som et godt tegn på en stærk graviditet? Selvom sådan en kvalme kan være temmelig uoverskuelig – man har jo også andet at skulle end at ligge og være dårlig.

Knus,
    Pernille 8+0 (termin 1. juni 2009).

RikkeZoktRikkeZokt
    Medlem

Hej Maria
    Ja jeg kan godt forstå dig, har jo næsten lige været der, og denne gang fik den en ekstra tand, hold da fest. Akupunktur tog toppen af min kvalme, måske det var noget at prøve (nogle sygehuse tilbyder den). Mht. ingefær tabletter anbefaler fødevarerstyrelsen ikke at man tager dem af gravide, da der kan være ret høj konc. i (det gjorde de i hvertfald ikke da jeg var gravid). Men du kan jo putte det i maden.
    Håber det snart går over.
    :o) Rikke

auzzieauzzie
    Medlem

Hej Maria.

Min løsning var havregryn ca hver 2. time, (inden kvalmen kom) var jeg for sent på den kom den væltende ind over mig. ØV.

Ellers ville jeg også prøve akupunktur, prøv og ring til en lokal behandler og hør om de kan hjælpe.. jeg fik da vist egt. zoneterapi med Frederik, syntes det hjalp.

God bedring.

Knus Malene.

mqs76mqs76
    Medlem

Føler virkelig med dig, har selv stadig kvalme, kan ikke rigtig drikke noget uden af jeg får kvalme, så væskebalancen er bestemt ikke i top. Ingefærtabletter prøvede jeg i min første graviditet og det fik mig blot til at knække mig omgående, så det vil jeg bestemt ikke anbefale dig. Mandler virker let kvalmenedsættende på mig, men ellers har intet hjulpet… Er selv i en meget stor tid lige nu, har alt for mange bækkensmerter og konstant kvalme…

Kan vist ikke sige så meget andet end at jeg håber det meget snart går over hos dig…

Jeg har valgt ikke at blive sygemeldt, for så er jeg helt sikker på at det går helt galt med mit bækken, man har jo godt af at bevæge sig en smule hver dag. Men nu er jeg også selv herre over hvor meget og hvordan jeg bevæger mig..

M! uge 23+5

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.