Har I også drenge der tisser ud over det hele?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Har I også drenge der tisser ud over det hele?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    ATA2004ATA2004
    Medlem

Her i huset sker det vel en gang om ugen eller oftere at Louis kommer så sent ud på toilettet at han tisser ud over det hele.
    Jeg har efterhånden fået ham til at fortælle mig, når det er sket, så jeg ikke når at træde i det! Men altså, der lugter bare så hurtigt af løvebur på det badeværelse.

Er der andre med samme problem?

Knus
    A-T

Dahl11Dahl11
    Medlem

Også her. Lukas skal altid stå op og tisse, og hvis tissemanden klistrer fast til pungen, ja, så giver det en frygtelig svineri!! Eller hvis han har for meget tryk på strålen eller leger “mølle” (hvilket han dog kraftigt har fået af vide at der er forbudt!).

Så jo, vi kender det godt!

Kh Ulla

JA!

Vi siger altid når han går derud: Begge brædt op oig NED i tønden tak Hr. Ibsen 🙂

Så nu går det meget bedre!

idor2000idor2000
    Medlem

Jonas sidder ned, og er rimelig til at nå derud i tide. Det sker af og til, at han kommer for sent, men det er ikke så ofte. Lasse sidder også ned og tisser, mens Tobias står og selv i hans alder (10, snart 11) går det af og til galt så han tisser ved siden af. Nu er han jo så stor, så jeg synes han burde kunne finde ud af det. Så sidst fik han selv lov at vaske gulvet efter sig.

Jonas var dog for nyligt kommet til at gøre lidt stort i bukserne. Og her kommer så det værste, han vil jo så gerne klare alting selv, og synes også at han selv skal klare den slags situationer. For det første giver det jo dobbelt så meget svineri, for det andet, så bliver han dybt ulykkelig, når han ikke magter opgaven.

Jeg tror ikke, at det handler om, at de ikke mærker, at de skal, men mere at de ikke vil/kan løsrive sig fra den aktivitet de er i gang med. Nogen gange kan vi godt se, at Jonas skal tisse, men han VIL ikke gå ud. Så forsøger vi at lokke, men tvinge ham vil vi ikke.Dog hvis vi feks. skal ud af døren, eller skal sætte en aktivitet i gang, så er det altid ud at tisse først, ellers kan man simpelthen ike være med.

Mvh Anette

Anonym
    Gæst

Her tisses også i stride strømme, nogle gange nærmest på alt andet end toilettet, selvom jeg ved de prøver at gøre sig umage med at ramme;-) Jeg vasker hele toiletgulvet med bruseren hver dag, synes bare det er bedst. Har iøvrigt hørt andre haft held med en slags klistermærke, der sad nede i toilettet, og som skulle rammes (hvis du forstår)…måske en edderkop eller andet. God fredag til Jer, dejligt med weekend! kh hollywood

Anonym
    Gæst

Over det hele. Han er lige begyndt at stå op og syntes det er sjovt. Men ofte får han ikke helt fat eller det klister sammen og så er det svært at ramme. Puhaa hvor det stinker, og ja det minder lidt om et løvebur i zoo.
    camilla

svinthsvinth
    Medlem

Hvorfor har de ikke lavet toiletter med en lille figur lige over vandkanten, glaseret oven på procelænet, så den tydeligt ses. Jeg har en formodning om, at drenge altid vil forsøgeat ramme det punkt – og dermed ikke lave møllen olign.

Kh
    Vinnie

HojlandHojland
    Medlem

Her sidder drengene altid ned og tisser. Hvis Daniel mener, han skal stå op, siger vi, at vi vil ha han sætter sig ned. Sådan er det bare 😉
    Kurt sidder selv ned, så det er ikke engang mor her, der har bestemt det.

Knus fra Pia

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.