Godmorgen herfra

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

Kl. er lidt i 5… stod op 4.25 – hey… kan man da ligeså godt. Få noget ud af dagen I ved 😉

Ai… sovet på sofaen siden kl 20.45 såh…

Hvem skal noget sjovt idag mon? Jeg skal arbejde, og ellers bare handle lidt. Får gæster i weekenden.

Godmorgen til jer 🙂

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Godmorgen,

Du er skisme tidligt oppe!

Jeg ved ikke om det er sjovt, men jeg skal til efterfødsels-spinning i eftermiddag kl. 13. Det glæder jeg mig til! Og så regner jeg med at gå en tur med barnevognen her i formiddag samt få lavet en “gadeoversigt” – har nemlig meldt mig som koordinator på julekalendersalg for Krudtuglerne. Vi har taget 660 julekalendere, som vi skal have 48 børn til at hjælpe med at sælge. Vi har fået tildelt nogle områder i byen og jeg skal så have dem fordelt, ligesom jeg skal finde nogen, der har lyst til at stå og sælge dem foran Kvickly lørdag den 1. november. I melder jer bare, hvis I har lyst…

Kh. Ellen – som glæder sig til weekenden, hvor vi skal til Herning og se “Anden vender tilbage”

mormeretemormerete
    Medlem

Så tidligt oppe er jeg godt nok ikke.

I dag skal vi feste på mit job – efterårsfest med brugerne, så der er gang i de store forberedelser. Ellers er jeg igang med at sortere i børnenes tøj – puh ha der er meget – så jeg ved hvad min aften skal gå med.

Ellen: Du kan glæde dig til at se “Anden” vi så den sidste weekend.

KH. Merete

ATA2004ATA2004
    Medlem

Arh, noget sjovt skal jeg ikke. Jeg skal komme mig over 1½ døgn med opkastninger. Godt nok trist ikke at kunne holde noget nede. Har ondt i ryggen af at ligge så meget.

Vi får leveret den nye kvist i dag. Den står på en lastbil på parkeringspladsen. Den ser rigtig flot ud – men jeg er spændt på, hvordan søren de får den til at passe til det lille hul…? Der er helt vildt koldt i det meste af huset pga hullet ud til det fri. Så vi glæder os til at få lukket det af.

Knus og god dag
    Ann-Therese, som sov helt til kl. 7!

parnasparnas
    Medlem

Hej Pia

Ja, vi er jo hver dag tidligt oppe mellem 5 og 6. Sover såmænd også på sofaen om aftenen, det trætter jo. Og nu har jeg så været oppe i mange timer : ) Kunne godt bruge en lille lur, inden jeg skal til coaching kl. 12. Ellers står den på oprydning.

Knus Gitte

Anonym
    Gæst

Heller ikke noget sjovt herfra… Liv stod op kl 5.30 zzzz men jeg fik lov at ligge til 6.30 jeg har nemlig fridag idag…

Liv er hjemme da hun blev hentet med Lus (adddd) igår og idag skal hun til læge da hun klager over smerter i knæene….

Jeg skal ind og prøve akupunktur mod min kvalme.. håber så sandlig det har en rigtig god virkning.. bagefter har Liv og mig aftalt vi skal finde et sted at spise frokost… hun nyder at være på tur med med mor alene..
    Jeg skal også ahve bestilt tid til 1. lægebesøg ved egen læge.. så tiden går trodsalt.. og snart er den SKIDE kvalme periode ovre…

Kram Maria 6+6

auzzieauzzie
    Medlem

Hvornår vågnede jeg i morges ?!? Godt spørgsmål for jeg blev vækket ved midnatstid af Frederik og synes næsten ikke jeg har sovet siden…zzzz så jeg er så træt. Han er hjemme, han må være lige så træt som mig, håber snart vi skal have os en laaaang lur begge to.

Men jeg skulle have haft ordnet bryn og vipper samt til coach senere… måtte melde afbud til begge dele. Nu laver Frederik (læs: jeg) perler.

I eftermiddag skal vi op i sporten og se om der er en vinterjakke til Miss Sophie, har penge til gode fra den elendige flyverdragt vi købte sidste år og som jeg lige siden har reklameret over mange gange, senest igår og nu får vi så pengene retur. Dejligt.

Syntes godt nok det var koldt i morges, omend det var og er utrolig smukt vejr. ES har nu både vinterstøvler/vandrestøler og flyverdragt med i børnehave.

Derudover skal jeg have købt nye vinterdæk, dem der er til bilen er fra 37 uge 1999, så de må vist have aftjent deres værnepligt nu :o)

Hilsen Malene.

Dahl11Dahl11
    Medlem

Hold da fast, det var tidligt at stå op, Pia. Selv om jeg sover på sofaen det meste af aftenen, kan jeg sagtens sove til 7.30-8 alligevel, men jeg har altså også et utrolig godt sovehjerte. Måske er det mig børnene har det fra?!

Nå, jeg har været ude at gå en tur med barnevognen (5 km). Det er faktisk første gang med Nikolaj. Synes bare jeg har så meget at ordne, så jeg slet ikke får gjort sådan noget. Pyha, det er stressende at have barsel!

I eftermiddag skal jeg enten gøre rent (hold fast hvor der trænger) eller også skal jeg beskære nogle frugtbuske (skal lige have fundet ud af om det er nu, eller jeg skal vente til foråret)

Kh Ulla

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.