Jydetøser!!!

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    HojlandHojland
    Medlem

Jeg vil rigtig gerne lægge hus til sådan et arrangement som sidst vi var her – med spisning i Herning og kaffe hos mig.

Men tænker lige, at jeg gerne vil ha min jobsituation på plads inden jeg finder en dato. Nu har vi jo også lige været sammen 🙂

Knus fra Pia

HojlandHojland
    Medlem

Pyha! Jeg fik vist taget munden for fuld….
    Jeg kan ihvert fald ikke lige overskue at skulle finde en dato for hvor og hvornår vi kan mødes.
    Måske der er en anden der vil gøre det. Og så vil jeg da gerne bakke op om det, hvis jeg kan.

Knus fra Pia – som håber at dagen i morgen vil gå rigtig langsom, da min ferie jo så vil føles lidt længere 😉

ingehhingehh
    Medlem

Jeg har ikke været med til nogle af alle de gange hvor i har mødtes – hverken alle, eller “bare” jyderne.

Det lyder til, at i har nogle dejlige og hyggelige timer sammen ;-), og det kunne jeg da godt tænke mig at være del i, hvis jeg må? Sagen er, at jeg rigtig gerne vil med, så håber på, at det bliver en dato hvor jeg også kan.

Ville da også gerne lægge hus til, men den eneste restaurant vi har i byen er et dårligt pizzaria :-/ Men hvis det blev med hjemmespisning, kan det fint være her.

Knus Inge

auzzieauzzie
    Medlem

Hej Pia.

Kan godt forstå du ikke orker det, jeg ville gerne lægge hus til men ved heller ikke om jeg orker det. Skal starte på kursus om en uge og aner ikke om det bliver super fedt eller mega hårdt at skulle afsted 2 dage om ugen.

Ja hårdt program jeg har, I know ;o)

Men måske nogle af I andre magter det?!? Vi har jo egt. heller ikke vildt mange restauranter her i byen som jeg vil tage jer med ud på, så det sætter jo også lidt en stopper for projektet her i byen… men tænker over det.

Hilsen Malene.

Anonym
    Gæst

Jeg lægger gerne hus til… og i Viborg kan det da lade sig gøre at finde en reataurant:-)

Men hvad siger i andre???

Knus Maria

Dahl11Dahl11
    Medlem

jaaaaaaa……..

Kh Ulla

HojlandHojland
    Medlem

Altså jeg tror da gerne jeg vil deltage, hvis det blir en aften jeg kan. Jeg kan bare ikke lige overskue at det skulle være mig der samlede trådene. Men jeg sir da også JA!

Knus fra Pia

tokehundtokehund
    Medlem

Atjuh..snøft og fnys…
    Ehmm ja jeg vil da også gerne deltage. I vores lille by har vi en pølsevogn, et pizzaria og ikke mindst kroen…MEN det mest anbefalingsværdige…ja det er pølsevognen! Pizzariaet er kedeligt og kroen er desværre kun egnet hvis man har den helt store tegnebog med.
    Så jeg stemmer da også for Viborg.
    Tina

wolfindewolfinde
    Medlem

Hej
    Jeg vil også rigtig gerne deltage hvis det er en dag jeg kan. Her i byen er der absolut ingentingudover et kedeligt pizzaria!!! så jeg stemmer absolut også for Viborg.

Knus Winnie

mamachmamach
    Medlem

Ihhh, vil gerne deltage. Det er fint for mig med Viborg, men jeg lægger naturligvis også gerne hus til.

Mht til dato, skal det så være før eller efter jul?

Kh
    Marianne

auzzieauzzie
    Medlem

Viborg lyder fint, den er jeg med på :o)

Hilsen Malene.

mormeretemormerete
    Medlem

Jeg synes også Viborg lyder fint, for jeg går ikke ud fra, at I vil køre helt til Aalborg.

Jeg synes vi skal vente til efter jul. Snart kommer børnenes fødselsdage og julemåneden, hvor alle har nok at se til.
    Så har Maria måske en chance for at være ovre den værste kvalme.

Merete

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.