Go morgen!

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    HojlandHojland
    Medlem

Det er godt nok længe siden at jeg har været på ND på dette tidspunkt af dagen. Der er stadig ro på alle de andre i familien – det er jo juleferie. Men altså jeg kunne ikke sove mere, så nu er jeg stået op sidder her ved pc’eren.

Når der bliver liv i de andre og vi har spist morgenmad, og vi har fået pakket sammen på alt det vi skal have med, så kører vi til mine forældre i Randers, hvor mine 3 andre søskende også kommer hjem med deres familier. Og der bliver vi resten af dagen og kører hjem, når vi engang har spist aftensmad.
    Jeg glæder mig! Hvad skal I andre lave i dag?

Knus fra Pia – den morgenfriske 🙂

Dahl11Dahl11
    Medlem

Godmorgen, godmorgen.

Har ikke rigtig nogle planer i dag. Slappede den HELE dagen i går. Lå i sengen til 14.30 alle mand. Tror aldrig før vi har prøvet det. Det skal vi ikke i dag, det var lige ved at være for meget.

I aften skal vi til juletræsfest i missionshuset. Det plejer at være rigtig sjovt og hyggeligt.

Kh Ulla

Anonym
    Gæst

Vi skal en tur til Randers og i toys’r’us som jeg lovede Sebastian igår.. Begge unger har fået penge i julegave og vi var i fætter BR og de har da bare ingenting.. så vi blev enige om at køre derud.. han glæder sig rigtig meget.. Jeg frygter det lidt for han sov ikke før 22.30 igår… Han var rigtig bange fordi det var nogen der skød fyrværkeri af:-(

Ellers skal vi besøger Laila og Michal i aften og Sebastian bliver nok og sover… og måske også Liv.. og bliver de begge to ja så skal Peter og jeg have noget kvalitetstid sammen:-)

Knus Maria glad men træt idag:-)

Jakob skal … gøre klar til at han kan bygge kontor i et hjørne af stuen. Med vægge og det hele. TRÆT af ikke har have et rum, hvor jeg kan læse lektier og han kan lave sit i fred.

Jeg skal pakke børn, med toget og møde min mor. Så tager vi toget hjemad igen.

Vi har ikke noget vi skal nå. Pointen er blot at Jeppe får en hyggelig togtur og at Alfred også kommer lidt på tur 🙂

Kh Pia

auzzieauzzie
    Medlem

God eftermiddag.

Vi skulle have været i Århus og byttet lidt tøj i HM, hvorfor er det at nogle køber str. 98 når jeg slriver str. 104 og 86 istedetfor 92?!? For tøjet er fint nok men bare alt for småt til mine kære børn.

Faktisk skulle vi have været derinde igår, men farmand havde ES autostol i bilen… vi må vst snart have købt en mere så vi har et sæt i hver bil, venter lige på at den er på tilbud.

Men afsted kom vi ikke idag, for min bihulebetændelse er åbenbart ikke forsvundet selvom jeg har fået penicillin, så jeg måtte til lægen igen. Øv altså.

ES flyverdragt er gået istykker ved lynlåsen, så vi måtte op i sporten og reklamere. Vi fik super serivice, hun bestiller en ny d. 2 januar og så kunne vi beholde den vi har indtil den nye ankommer, det er jo lidt svært at undvære den her midt om vinteren.

Frederik sover stadig – vi sover jo lidt længe i disse dage, så rutinerne er forskubbet. ES ser Rapunzel og jeg kom endelig på nettet.

Senere skal vi have sendt et fødselsdagskort og en pose the til oldemor der bliver 85 i morgen. Vi besøgte hende forleden, for hun orker ikke så mange mennesker på en gang.

God dag til jer alle.

Kh Malene.

mamachmamach
    Medlem

Jeg har så brugt dagen på at rydde op og gøre rent efter indbrud. Vi var nemlig så uheldige at have indbrud juleaften, desværre. Vi har ikke fået stjålet så mange ting. De er gået efter elektronik og smykker.

Heldigvis har de undladt at hive alt ud på gulvet. De har åbnet en forfærdelig masse skuffer og skabe og rodet rundt i dem, men ikke hældt dem ud over gulvet. Det gør det jo lidt nemmere at skabe et overblik over det, der mangler.

Kh
    Marianne

Dahl11Dahl11
    Medlem

hvor er det dog bare skod!! Sikke da noget at komme hjem til! Sætter da lidt en dæmper på julen! Håber I er på plads igen, og snart får penge af forsikringen til nyt.

Kh Ulla

auzzieauzzie
    Medlem

Hvor er det bare træls at nogen mennesker synes det er helt okay at bryde ind i andres huse og rode rundt i alting og tilmed tage noget med når de går!!!

Vi havde selv indbrud 1. juledag for nogle år siden og var heldige ligesom jer, de blev vist forstyrret af genboen der luftede hunden og hilste på dem inde ved naboen i den tro at de var rigtige julegæster derinde ;o) de var så ellers inde og ‘hilse’ på i 4 huse.

Kh Malene.

Ai for Søren Marianne… hvor kedeligt!!! Drøntarveligt at nogen bruger juleaften på den slags.

Kh fra Pia

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.