Skadestue?

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    ATA2004ATA2004
    Medlem

Ja, hvis jeg var det mindste usikker, så ville jeg. Men du kan vel egentlig også ringe til jeres egen læge?
    Better safe than sorry – ikke?
    God bedring med kinden.
    Knus
    A-T

Som AT, ved tvivl ville jeg nok søge læge. Kan fx. ikke forestille mig Jeppe falde i søvn foran tv. Det ville jeg nok hæfte mig ved.

Kh og god bedring til den lille kind
    Pia

chrizztinachrizztina
    Medlem

Ja, som de andre – hvis du synes, at Sigurd er lidt anderledes, så synes jeg, at du skal få ham tjekket. Evt. hos egen læge. Knus og alt godt – skriver du en opfølgning!?

Anonym
    Gæst

Efter en vellykket tur til den nye børnehave falder Sigurd ned fra det høje sæde i bussen og slår sin kind meget hårdt mod fodtrinnet til det andet høje sæde. Han skriger højt og vrider sig rundt i chok og smerte og får straks et stort rødblåt mærke på kinden.
    Vi fortsætter med bussen hjem, og han er meget ked af det og jeg må ikke røre hans kind. Jeg tilbyder ham mad, drikke og slik, intet vil han have. Men vil gerne se tv.
    Jeg er nervøs for hans kindben/kæbe, og lidt for hjernerystelse, for han faldt i søvn, siddende foran tv. Men nu sover han, har sovet 40 minutter. Min plan er at vække ham efter en time, hvis jeg synes han er meget plaget/påvirket tager jeg på skadestuen (vores egen læge holder lukket idag).
    Ville I tage afsted?

HojlandHojland
    Medlem

Tag du af sted på skadestuen. Hellere engang for meget af sted end ikke – det er min holdning.
    God bedring til Sigurd og hans kind.
    Et stort knus fra Pia

Håber du kommer med en opdatering!!

Anonym
    Gæst

Sigurd vågnede af sig selv efter 50 minutter, blev meget fortørnet over at Barbapapa var slut og hans skål med chips ligeså!
    Han var hurtigt frisk og glad, og spise kort efter grovboller og drak en masse vand. Har siden være helt ok. -Så… Jeg tror det er ok at jeg blev hjemme. Men hvis han ikke ahvde sovet der og da, var jeg helt sikkert taget afsted, på usikkerheden alene… Vil nødig stå med den følelse af at jeg ikke gjorde noget… Mht at falde i søvn foran tv, havde han også været ret tidligt oppe, og var maxet helt ud i forvejen, da han havde første dag i børnehaven… Men atk for svar…
    Hilsen fra Louise og Sigurd, med den tykke røde kind….

Hannah1Hannah1
    Medlem

Ååååh, for en forskrækkelse for jer begge! Godt at han virker ok igen! Ja, de er heldigvis ret hårdføre, ikk’?! Gustav tog den ud over armlænet på lænestolen igår og landede lige på hovedet og SKREG og var lidt sværere at trøste end normalt. Han blev puttet ikke så lang tid efter men vågnede igen efter ½-1 time, grædende og sagde av-av-av. Spurgte ham hvor det gjorde ondt og han pegede på sit lille hovede, men var stadig meget søvndrukken. Lagde ham ned igen, hvor han nærmest allerede sov, men var bekymret for om der var sket mere end “bare” et slag og en lille bule. Da vi kiggede derop til ham igen en halv times tid efter snorksov han og virkede ok – knirkede lidt ved lyden af os, strakte sig, lavede små sprækker med øjnene og vendte sig om med et suk og sov sødt videre. Og der har heldigvis ikke været noget at mærke overhovedet (ha-ha) *py-ha*. Men man bliver sgi så forskrækket!
    Nå, det var en længere smøre herfra…..

:O)
    Hannah

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.