GODT NYTÅR TIL ALLE ;o)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 GODT NYTÅR TIL ALLE ;o)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    auzzieauzzie
    Medlem

Hej alle sammen.

Jeg vil blot ønske jer alle en dejlig nytårsaften, sikken et skønt vejr at slutte året med. Perfekt til at se på fyrværkeri, for dem der er til det.

Vores hund plejer at bliver bange for knaldene (og det er en jagthund! hhmm?!?) men nu er den så gammel og døv at den slet ikke løfter øret og sover sødt videre – gamle hund ;o)

Ungerne er lagt, Emma Sophie har (7-9-13) ikke kastet op idag men er lidt slatten efter 1½ døgn uden mad. Håber hun er frisk så vi kan få fejret nytåret som planlagt. Ellers vil farmand blive hjemme med hende. Sødt af ham, men hvem skal jeg så kysse og kramme kl. 24? Ej det er altså ikke helt det samme uden ham ved min side.

Knus og mange nytårshilsner fra Malene.

Anonym
    Gæst

Her er jeg ved at være klar til gæster… de første kommer nemlig om lidt.. men jeg stresser overhovedet ikke for en gangs skyld…

Ungerne sover… Sebastian var en hård nød at knække men det hjalp lidt jeg stod ved siden af ham…

Liv er MEGA forkølet den stakkel så jeg er ikke sikker på hvor meget hun holder til…

Sebastian har fået en million knaldperler af mormor så han har noget han skal have ordnet:-)

Jeg har bestemt de får lov til at være oppe til de segner for vi skal nemlig ikke afsted før 7/1-08:-)

Knus og godt nytår til jer alle… og 1000 mange tak for året der er gået… i er sku bare de allerbedste…

Knus Maria

Dahl11Dahl11
    Medlem

Vi har gjort rent indenfor og pakket løse genstande væk udenfor. Vi har også været i Toys ‘r us og bytte noget lego til Spiderman flexitrax som Lukas havde forelsket sig i i tv. Da vi kom hjem med med manglede der noget, så vi måtte tilbage til butikken igen, surt. Men nu kører den, så er han nok beskæftiget det næste stykke tid.

Om lidt skal jeg i bad, derefter Peter. Bagefter skal badeværelset gøres rent, salaten skal skæres, kartofler klar til flødekartofler, desserten laves (er vist ret nemt) og så skal grillen startes. Altsammen inden gæsterne kommer kl 17, men vi når det nok.

Til slut vil jeg bare sige jer allesammen rigtig mange TAK for i år. Jeg ELSKER virkelig dette forum og alle de gode (og dårlige) ting vi kan dele. Glæder mig til at skrives ved og ses til næste år.

Godt nytår fra Ulla

HojlandHojland
    Medlem

Tak i lige måde 🙂

Her får vi besøg af 2 hold venner – det er 5. gang vi skal fejre nytåret sammen. Vores drenge glæder sig helt vildt!

Vi har købt mad udefra, som skal varmes. Det ene hold kommer ved 17-tiden – det andet hold kommer ved 17.30 tiden. Manden der er på arbejde og kommer først hjem ved 16.30 tiden, så han skal jo lige hjem og shines op inden han skal til nytårsfest hos os 🙂
    Jeg har et par kurve med vasketøj der skal lægges sammen og et par badeværelser, der lige skal tørres over. Må hellere komme i gang 🙂 kurt og de 2 store er kørt efter “krudt” og hvidvin til forretten i aften!

Knus fra Pia

mormeretemormerete
    Medlem

Hej alle sammen!

Her fra skal også lyde et godt nytår til alle jer skønne netdamer og jeres familier.

Vi er ved at gøre klar til vi skal ud til nogle venner. Jeg har styr på forretten – så godt som, tøjet er fundet og ungerne sover til middag. Vi bliver 8 voksne og 10 børn, så der skal nok blive gang i den.

Tak fordi I bare altid er der, det håber jeg bliver ved rigtig længe.

Nytårshilsner fra Merete

Hannah1Hannah1
    Medlem

Jeg vil også gerne lige ønske jer allesammen et rigtigt godt nytår. Jeg håber i alle vil få et dejligt og lykkebringende 2008!

Knus
    Hannah

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.