Årgang 0

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hallo.. er der nogen af jer der også er fan af dette program?? Jeg undre mig bare over jeg intet har hørt om at programmet snart bliver sendt, synes altid det plejer at komme i starten af januar!

Er der mon nogen af jer, der er mere informeret end jeg??

Knus Karen 30+0

auzzieauzzie
    Medlem

Næh har intet hørt og det ER da mærkeligt… mon ikke snart det sker.

Hilsen Malene, der trofast ser årgang 0.

Anonym
    Gæst

Jeg har hørt at det skulle komme engang i løbet af jan/feb men at datoen ikke er fastsat endnu…

Knus Maria
    Også trofast seer

novmamanovmama
    Medlem

jeg har lige kigget efter det, men kunne også kun finde ud af noget med januar-feb. noget med at de skulle undgå EM i fodbold, kan det passe :-)…. ved ingenting om fodbold eller årgang 0. jeg fandt det vist på libero’s hjemmeside efter en googling 🙂

Rikke

HojlandHojland
    Medlem

Jeg søgte lidt på det, og fandt følgende svar på en blog som også har efterlyst programmet:

Kære ….
    Tak for din henvendelse.

“Årgang 0” kommer på skærmen i januar-februar 2008, men datoerne er endnu ikke endeligt på plads. Vi vil forsøge at undgå, at de fire nye afsnit, som vi sender af “Årgang 0” i 2008, ikke kolliderer og må udskydes pga. direkte transmissioner af EM i herrehåndbold.

Så hold løbende øje med trailerne (egenreklamerne) på TV 2, hvor vi vil gøre grundigt opmærksom på den nye sæson op til sæsonpremieren.

Med venlig hilsen

Anna K. Bülow
    TV2 Kommunikation –

Så så ved vi det 🙂

Knus fra Pia

Dahl11Dahl11
    Medlem

Glæder mig – elsker bare den serie.

Havde også kigget på tv2s hjemmeside, men ikke fundet noget.

Kh Ulla

Anonym
    Gæst

“Årgang 0” kommer på skærmen i januar-februar 2008, men datoerne er endnu ikke endeligt på plads. Vi vil forsøge at undgå, at de fire nye afsnit, som vi sender af “Årgang 0” i 2008, ikke kolliderer og må udskydes pga. direkte transmissioner af EM i herrehåndbold.

Så hold løbende øje med trailerne (egenreklamerne) på TV 2, hvor vi vil gøre grundigt opmærksom på den nye sæson op til sæsonpremieren.

Med venlig hilsen

Anna K. Bülow
    TV2 Kommunikation –
    ————————–
    Hele tråden kan læses på:

http://blog.tv2.dk/puu/entry184997.html

Hilsen Katja

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.