Daniel er puttet uden sut!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Daniel er puttet uden sut!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    HojlandHojland
    Medlem

Daniel mente stadig væk (se mit dagbogsindlæg!) her til aften at han skulle puttes UDEN sut, så det er han blevet. Han fik ingen middagssøvn, og ham og Thomas de legede bare så godt her til aften at vi ikke nænnede at sige, at nu var det sengetid. Så de er først blevet puttet kl. 20.20. Så Daniel var også godt mør. Jeg er godt nok spændt på natten. Det er ikke sådan at han ikke må få sin sut, hvis han gerne vil have den. Det er et forsøg på hans præmisser.

Hvis der er noget vi ikke sådan kan få ham til, skal vi bare sige, at nu er han jo stor for han er blevet 3 år, så gør han det 🙂
    Det med at få underbukser og bukser op over numsen efter tolietbesøg har voldt ham besvær, men nu kan han. I går ville Kurt hjælpe ham, men fik at vide: far, det ka jeg godt selv, for jeg er jo blevet 3 år 🙂 Dejlige dygtige selvstændige knægt!!

Knus fra Pia

Hannah1Hannah1
    Medlem

:O) Sidder og smiler over dit indlæg – dygtig dreng altså! Håber han klarer natten uden sut, så bliver han da også stolt, mon ikke?

:OD
    Hannah

auzzieauzzie
    Medlem

Aj hvor er han sej, her er Emma Sophie om muligt blevet endnu mere sutteglad på det sidste, så jeg tror snart vi tager en kold tyrker, viser hende suttetræet og så må vi kvittere med en cykel – tror jeg ;o)

Er spændt på at høre mere om hvordan det går.

Hilsen Malene.

HojlandHojland
    Medlem

Daniel har sovet uden sutten hele natten. Han vågnede i løbet af i går aftes, og ville have en tår vand. Det fik han uden at spørge efter sutten. Ved 5 tiden var han ude at tisse, og da han blev puttet igen, virkede det som om han lige skulle huske at han ikke skulle bruge sut. Han puttede sig uden at spørge efter den. Og her til morgen har jeg lagt op til, at han er færdig med at bruge sut. Så jeg håber, at det er det!

Knus fra Pia

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.