Nytårsforsætter??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Nytårsforsætter??

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    chrizztinachrizztina
    Medlem

Jeg har kun et nytårs-forsæt i år. Og det har jeg lavet sammen med Peter. Og det er lidt ‘frækt’. For det går ganske enkelt ud på, at vi skal have som mål at være sammen – ha’ sex – mindst een gang om ugen! Ja, det har vi aftalt!
    Kh. Christina.

sanchensanchen
    Medlem

Har I nogen? Udover at blive mere sund, skælde mindre ud etc :o)))

Jeg skal have styr på mine karriereambitioner. Jeg manler endnu mit speciale, men lægger lige nu flest kræfter ude i restauranterne. Og når sæsonen kommer skal jeg står al personale, markedsføring, kundekontakt etc.

MEN, men; Skal specialet skrives og med med hvilket mål?? Det skal jeg have fundet ud af. For jeg VIL bare ikke ud i et fuldtidsjob+, som man desværre ofte nok finder i min branche (kommunikation). Drengene og familien er min højeste prioritet og for mig betyder det TID. Det skal jeg bare have.

Nå, men gode råd modtages da gerne i forhold til emnet:o))

Og så vil jeg huske at vise dem, jeg holder af, at jeg holder af dem. Særligt Eddi. Vi har været lidt på standby i 2007. Det skal være slut nu og året endte da også godt for os med masser af hyggestunder i december:o)

Kh Sanne

Anonym
    Gæst

har lovet mig selv at jeg skal fjerne min mascara hver aften!
    Og have fjernet en fedtknude under armen, der har irrierteret mig i 8 år!

Og så kunne man da godt blive inspireret at chrizztina….

HojlandHojland
    Medlem

Manden vil helt sikkert synes om Christina og Peters nytårsforsæt 😉 og den idé er jeg da også med på 😉

Og så vil jeg så gerne finde en måde, hvor på jeg kan tilbringe mere af min tid sammen med Peter og Kristian. Daniel og Thomas kræver mig bare så meget, synes jeg!
    Peter vil gerne med på shoppe-ture og Kristian elsker at spille. Så det må være sådan noget jeg gør sammen med dem hver for sig. Men det kræver jo bare, at Kurt så kan være der for de andre, og han arbejder jo.
    Mine svigerforældre som vi førhen har trukket en del på har meldt pas for en periode, da min SM er sygemeldt pga. strees og måske depression. Mine egne forældre er stadig på arbejdsmarkedet, min mor dog på nedsat tid og de bor i Randers.
    Jeg synes faktisk det er svært at nå hele vejen rundt som mor, så det er noget af det jeg vil kæmpe for.
    Jeg VIL ikke have dårlig samvittighed over ikke at slå til som MOR!

Knus fra Pia

dbruhndbruhn
    Medlem

Min mand og jeg har indtil juni sidste år sørget for at holde en “kæresteweekend” ca. hver 3. måned hvor ungerne passes med overnatning og vi så har nogle oplevelser sammen uden børn. Vi plejer at skiftes til at arrangere; har ex. været på golfophold (ja jeg spiller kun en gang i mellem for sjov, så jeg havde arrangeret denne tur), vi har bowlet og fået massage i DGI byen, vi har vlrt i teatret osv. Altid er aktiviteterne efterfulgt af en god middag hvor vi virkelig kan få talt sammen.

Og ja, siden juni sidste år har vi ikke haft sådan en weekend, så det vil være mit fortsæt at vi får genoptaget denne tradition! Synes jeg nemlig er vigtig for parforholdet i en ellers hektisk hverdag hvor man nemt bare er far og mor!

Derudover vil jeg gøre en masse ud af mit studie jeg begynder på og så vil jeg gerne være lidt mere aktiv i mit firma!

En sidste ting er at jeg allerede nu begynder at stresse over alle de ting vi allerede skal i weekenderne frem til påsken – og ved I hvad; den stress GIDER jeg bare ikke have over ting jeg selv har sagt ja tak til!! Så derfor vil jeg tage tiden som den kommer og ikke stresse mod at nå hen til hvornår man kan slappe af!! (Kender I ikke det?)

Det var fortsætterne herfra!

Knus fra Dorthe.

dbruhndbruhn
    Medlem

Altså “mere aktiv i mit firma” betyder mit EGET lille firma hvor jeg sælger tasker, bælter og punge. IKKE mit “normale” firma hvor jeg er ansat – dér løber jeg stærkt nok!! 🙂

*S* Dorthe

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.