Træf igen igen

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Dahl11Dahl11
    Medlem

Ja, det er så bare mig, der endnu engang har brug for et overblik!! (Det er nemt at høvle nogle indlæg ned sådan her, hva?)

Dem der kommer til frokost kl 11.30 er:

Ulla & Lukas
    Tina, Alexander & Oliver
    Winnie, Rikke & Rasmus
    Maria & Sebastian
    Pia, Daniel & Thomas
    Marianne & Anna
    Sanne, Phillip & Victor
    Christina, Clara & Laura
    Merete, Isabel & Samuel (kommer lidt senere)
    Ellen & Anders
    Lisanne, Christel & Adam (kommer evt lidt senere)
    Malene & Emma Sophie (evt Frederik)
    Gitte & Lucas

Det er 13 voksne, 13 knap 3-årige, og ca 8 børn af blandet alder.

Dem der kommer ca 13.30 er:

Pia, Jeppe & Alfred
    Camilla & Casper
    Katja, Anders & Tobias
    Ann-Theresse & Louis

Det er så vidt jeg kan tælle 17 voksne, 18 knap 3-årige, og 10 børn af anden alder i det hele.

Andre ændringer?

Til styregruppen (eller andre der måtte have lyst): hvem kunne tænke sig at lave en opgaveplan, så alle får en opgave i løbet af dagen?

Og så synes jeg at alle der har mulighed for at komme kl 10 og give en hånd med med at flytte borde og ellers gøre klar, skal gøre det.

Kh Ulla (er I snart trætte af mig, he he)

Anonym
    Gæst

Jeg har skrevet ned hvad der skal laves i løbet af dagen på den seddel jeg lavede da vi mødtes er det plan nok??? ellers påtager jeg mig gerne opgaven:-)

Vi kommer omkring 10-10.30 når jeg lige har fundet ud af hvor langt tid det tager at køre:-)

Kram Maria – som altså ikke er træt af dig:-)

wolfindewolfinde
    Medlem

Hej Ulla
    Jeg er heller ikke træt af at snakke træf (eller af dig :-)). Jeg kommer omkring kl. 10, men er total booked op denne uge så jeg kan ikke lige overskue at skulle lave opgavesedler. Det du mener er vel á la sidste år hvor hver trækker en seddel med en opgave på ikk???

Knus Winnie – som tæller ned til på lørdag – glæder mig helt vildt 😉

Dahl11Dahl11
    Medlem

Ja lige som sidste år. Fint du vil Maria, men ellers kunne det være en af dem som ikke har en opgave og har efterlyst det??

Jeg vil nemlig også gerne selv være fri, da min uge også er tætpakket.

Kh Ulla

chrizztinachrizztina
    Medlem

– lave den dersens opgaveliste, når vi mødes lørdag… eller er det for sent ?!
    Kh. Christina – som glæder sig helt afsindig meget!!!!

Jeg er jo ikke med i jeres styregruppe… men bare lige at jeg heller ikke er træt af dine samle-op indlæg. Det er da vigtigt for jer, der står for arrangementet, at I ved hvem der gør hvad. Det tror jeg alle forstår?!

KUNNE jo osse være nogen blev fristet og gerne ville deltage her på falderebet 🙂

Kh Pia

HojlandHojland
    Medlem

Jeg er absolut heller ikke træt af dine indlæg 🙂
    Jeg vil også gerne komme mellem kl. 10 og kl. 10.30. Om jeg kan være til meget hjælp med 2 børn hængende om benene vil tiden vise. Men jeg gør gerne et forsøg!

Det er for vildt at der kun er 5 dage til. Glæder mig bare så meget!
    Knus fra Pia

ATA2004ATA2004
    Medlem

Navneskilte – skal vi ikke have det igen? Der er jo nogle nye med i år.

Sådan a la:
    Ens ND-navn
    Ens rigtig navn
    Ens børns navne

??

Knus
    A-T

Anonym
    Gæst

Ej Inge… tag lige at tal med dem forklar det er vigtigt du kommer med!!!!!!!

VI VIL GERNE SE DIG:-)

KNus Maria

ingehhingehh
    Medlem

Sidder også og lapper det hele i mig. Og jeg skal endda ikke med – men hvor ville jeg dog gerne.

Desværre er manden ude og rejse, og hans forældre kommer på besøg allerede fredag, og bliver så i mange dage. Men jeg tror at de vil synes, at det er meget mærkeligt, hvis jeg bare lige smutter ½-1 dag.

Jeg håber at i alle kommer til at hygge jer rigtig meget. Vil sikkert sende jer alle en tanke, eller måske to, i løbet af dagen.

Inge

auzzieauzzie
    Medlem

Hej Inge.

Hvis de er der i mange dage gør det jo ikke noget du er væk nogle timer. Er sikker på de godt kan forstå det ;o) Hør dem ad, så ved du ihvertfald besked.

Hilsen Malene.

Dahl11Dahl11
    Medlem

Det står Maria for at lave.

Kh Ulla

Anonym
    Gæst
Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.