Afbud til træf

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    parnasparnas
    Medlem

Kære Netdamer

Jeg har efter lang tids overvejelse besluttet mig for at melde afbud. Jeg kan simpelthen ikke overskue 4 timer i et tog med Lucas. Og jeg er også inviteret til en venindes fødselsdag aftenen før og ved, at det bliver sent. Jeg ville så gerne møde jer, men det må blive en anden gang og forhåbentlig er jeg så kørende i bil, da mit kørekort snart er i hus og vi har aftalt at købe os en lille bil, der vil gøre det hele nemmere. Jeg ønsker jer en rigtig dejlig dag.

Kh. Gitte

ATA2004ATA2004
    Medlem

Arj, Gitte! Det mener du ikke! Det var trist.

MEN: Jeg forstår dig godt. Jeg håber at få hilst på dig en anden god gang i stedet så ;o)

Knus
    A-T

Anonym
    Gæst

Jeg vil lige høre om du ikke har fået min sms??? efterhånden lidt længe siden jeg skrev den???

Hvis ikke vil jeg bare lige sige at jeg skrev at vi sagtens kunne have Aviaja med også, så sætter jeg bare Sebastian på forsædet…

Så jeg håber da du lige vil overveje igen:-)

Knus Maria

Ai ja Gitte mand… forstår godt det med togturen… men nu du ER derovre og måske kan køre med Maria? Åh ville da bare være så ærgerligt, hvis vi ikke fik hilst!

Hm… øv!

Kh Pia

Dahl11Dahl11
    Medlem

Ej, øv, Gitte. Er der ikke nogen fra Århus du kan køre med hele vejen (er det ikke der du kommer fra?)

Håber du kan finde en løsning.

Kh Ulla

parnasparnas
    Medlem

Jeg tror, at jeg kommer alligevel. Så må vi bare se, hvordan Lucas tager de i alt 4 timers transport og det er jo alligevel søndag dagen efter, så der kan vi slappe af. Det tager 2 timer med tog til Aulum fra Århus og jeg regner med, at vi er der omkring halv tolv. Jeg vil jo så gerne møde jer ; )

Kh. Gitte

auzzieauzzie
    Medlem

Jeg vil bare lige fortælle dig at mine børn elsker at køre med tog/bus (sammen med DP) Så måske Lucas vil synes det er vildt sjovt og spændende ? Jeg ville nok tage lidt bøger, legetøj og lidt at spise/drikke med, så tror jeg turen går meget nemmere. Du kan jo også være så heldig at han falder i søvn til togets rumlen ;o)

Håber virkelig at du kommer med ;o)

Hilsen Malene.

ATA2004ATA2004
    Medlem

Det lyder godt at I kommer. Det vil jeg se frem til.
    Knus
    A-T

parnasparnas
    Medlem

Hej igen

I sommer var vi i Kattegatcentret i Grenå, som ligger 1 times togkørsel fra Århus. Og sikke en energi, Lucas har i det hele taget -men åbenbart også i et tog ; ) Claus og jeg fik pludselig nok at se til. Han sad ikke stille på noget tidspunkt, ville i kontakt med de andre passagerer og klatre rundt hele tiden ovenpå sæderne. Det er en lidt vild dreng, jeg har. Så det er lidt ud fra en trætheds – og overskudsbetragtning, at jeg tøver lidt med togturen med Lucas. Til trods for vi havde både legetøj og bøger med, er han en lille vildbasse at have med, åbenbart! Men nu kaster jeg mig ud i det og om ikke andet, må han sidde lidt i sin klapvogn og falde ro ; ) Glæder mig til at se jer!

Kh. Gitte og energibundtet Lucas

mamachmamach
    Medlem

Jeg kører fra Århus, hvis du vil med?

Kh
    Marianne

parnasparnas
    Medlem

SUPER! ; ) Jo tak, det vil vi gerne. Du kan kontakte mig på e-mail parna@stofanet, så kan vi udveksle telefonnumre og tales ved ; tusind tak for tilbuddet.

Kh. Gitte

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.