Noget vi slet ikke har snakket om ang træf…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Noget vi slet ikke har snakket om ang træf…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    auzzieauzzie
    Medlem
    auzzieauzzie
    Medlem

Jeg er enig, jeg har ikke deltaget i planlægningen, da jeg ikke har haft tid pga nyt arbejde og fordi det var lidt langt at køre.

Men jeg har jo gerne villet tage noget med og har nævnt det herinde, men det virker som om alt er uddelegeret og på plads ;o)

Istedet betaler jeg min del med største selvfølgelighed. Sidste år fik vi jo mad m.m. fordi vi var kørt den lang vej over bæltet.

Jeg glæder mig til at se jer i morgen formiddag.

Kh Malene.

Dahl11Dahl11
    Medlem

..er penge. Altid et farligt emne jo!! Sidste år mindes jeg at dem der ikke skulle over en bro delte udgifterne, er det ikke korrekt? Jeg foreslår at vi gør der samme i år. Vi har godt nok næsten alle lagt nogle penge ud, men det er vist ikke særlig ligeligt fordelt. Det er mest fair at alle betaler ca det samme, synes jeg.

Hvad siger I?

Kh Ulla

Anonym
    Gæst

Efter som jeg har stået for de flerst indkøb….

Jeg regner med at dem der ikke har været over broen deles??

Vi kan evt komme med hvad vi har haft af udgifter og så lægge det hele sammen og dele med det antal vi er???? så kan vi lige lægge lidt til og fra… Jeg vil gerne tilbyde at gøre det???

KNus Maria

HojlandHojland
    Medlem

Ja, vi skal da (selvfølgelig!) gøre ligesom vi gjorde sidste år. Altså at det i år er sjællænderne der har broafgiften og derfor ikke skal betale noget udover det. Og at vi andre skal deles om udgifterne. Det havde jeg helt klart gået udfra som en selvfølge!!!!

Hilsen Pia som snart begynder på nedtællingen til i morgen!! 🙂

Jeg siger så tak for invitationen 🙂 Jo, sidste år delte vi udgifterne, os der ikke skulle over broen – det var helt fint.

Glæder mig, er i gang med at pakke lidt sammen.

Kh Pia

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.