hjælp- hvilken autostol?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 hjælp- hvilken autostol?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    parnasparnas
    Medlem

Vi skal have købt ny autostol, men hvilken jungle. Hvilken en har I? vi har jo ikke bil endsige kørekort endnu, men det er til turen til Aulum i morgen og vores kommende bil ; )

Kh. Gite

chrizztinachrizztina
    Medlem

Hej Gitte! Uh, jeg glæder mig meget til at se dig i morgen! Og Lucas også! Clara kan godt huske ham – Lucas fra gammel vuggestue, siger hun.
    Nåmen, autostol. Vi overvejer også at købe en ny – og Peter vil i dag kigge i Tænk og Test, som hans firma abonnerer på. Så, når han giver mig besked i løbet af dagen, så skal jeg nok vende tilbage!
    Knus – og på gensyn….!!!! Kh. Christina.

parnasparnas
    Medlem

Hej Christina

Surfede på google og fandt koden til tænk og test af autostole. Vi har besluttet os for at tage begge børn i cykelstol til Babysam i eftermiddag og kigge på autostole. Har fundet en Römer King til 1400 kr., som ser udmærket ud, så den kigger vi på. Har også fået at vide, at testen ligger hos Babysam, så den kan kigge på derude også. Men sikken en jungle! Og sikke priser også, vores pengepung er ikke lige til 2500 kr.

Vi glæder os også til at se jer og ikke mindst at hilse på lille Laura ; ) Hav det godt og hils derhjemme! På glædeligt gensyn i morgen! Åh, hvor ville jeg gerne have haft Aviaja med, så du kan se, hvor stor hun er blevet, vores lille blåøjede pige ; )

Knus Gitte

auzzieauzzie
    Medlem

Jeg var lige i Babysam (farmand hentede unger – hvilken luksus ;o)

Spurgte hvilken model der var bedst i den vægtklasse vi skal op i nu: ca. 15-36 kg. Han sagde det var rømer, Isofix var 1’er og rømer uden isofix 2’er.

Jeg havde ellers hørt at der var en model der havde slået rømer, men det kunne han så afkræfte.

Vi køber nok endnu en rømer til samlingen…. 3 stk pt plus babystolen som vi har solgt.

Godt der kommer børnepenge i næste måned.

Vi ses i morgen,

Malene.

Anonym
    Gæst

vi har skiftet til nummeret størrer for LÆNGE siden… var vel omkring jul tror jeg… og vi blev klart anbefalet rømer så det købte vi…

det er super… og kan lægge rimelig meget ned… Den er justerbar ved numsen og det er godt til fx sommer/vinter hvor der er forskelligt hvor meget tøj de har på..

knus Maria

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.