Husker I….?

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    chrizztinachrizztina
    Medlem

– et sjovt gensyn! Tak for reminderen, Ulla! Uh, jeg glæder mig altså også til på lørdag!
    Kh. Christina.

Dahl11Dahl11
    Medlem

http://netfruerne.blogspot.com/

Glæder mig til lørdag, tøser!!!

Ulla

auzzieauzzie
    Medlem

… sikke vi har hygget os. Og hvor er ungerne dog små på de billeder ;o)

Som tiden dog går. Jeg glæder mig meget til at se jer alle sammen.

Malene.

Se Ellen… ser vi ikke glade ud???

Kh Pia

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem
    HojlandHojland
    Medlem

Og det bliver fedt snart at skulle ses igen! Der er faktisk kun 4 dage til!! 🙂
    Pia

Hannah1Hannah1
    Medlem

.. det gør jeg ikke *hi-hi*, men lurede lige på billederne alligevel, selv om jeg ikke har været med. Og det ser da bare helt vildt hyggeligt ud. Dejligt for mig at se nogle billeder af alle jer og jeres unger, når man ellers ikke lige sådan har set jer face to face. Synes ind imellem det kan være lidt svært at holde rede på jer allesammen og så hjælper det (for mig i hvert tilfælde) at få sat billeder på.
    Håber I får et fantastisk træf i weekenden :OD

:O)
    Hannah

sanchensanchen
    Medlem

… nu glæder jeg mig endnu mere:o) Det ser da bare SÅ hyggeligt ud!!

KH Sanne

HojlandHojland
    Medlem

Jeg har lige kigget billederne endnu engang. Det er bare fantastisk. Og jeg GLÆDER GLÆDER GLÆDER mig som et barn, der glæder sig til juleaften. Det blir så fedt at se nogle for første gang, andre for anden gang og nogle for jeg ved ikke hvilken gang 🙂

Og det bedste er jo at det ikke kun er mig, der glæder mig til at se jer, men at det samme gælder for jer 🙂

Jeg bliver altså næsten rørt over det sammenhold vi har her på siden – at dele liv med jer på godt og ondt! Det er bare noget af det bedste.

Pia

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.