Jeg har besluttet… (ang. træffet)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Jeg har besluttet… (ang. træffet)

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    mamachmamach
    Medlem

Hej A-T.

Godt at du kommer alligevel, også selvom det bliver uden Louis.

Glæder mig til at dig i morgen.

Kh
    Marianne

ATA2004ATA2004
    Medlem

…at jeg KOMMER :o)

Men da jeg tager både frem og tilbage med tog samme dag (i alt 8½ time), så tager jeg ikke Louis med. Når det kommer til stykket er det mig og ikke Louis, der kender jer. Så jeg sparer ham for en laaang togtur. Afsted vil jeg – og da også helst med Louis, men sådan bliver det ikke. Jeg kommer med maven i stedet ;o)

Jeg går nok lige efter aftensmaden.

Glæder mig til at se jer allesammen – med børn ;o)

Knus
    A-T – 27+0 i morgen

chrizztinachrizztina
    Medlem

Selvfølgelig er jeg da ked af, at vi ikke ser Louis, men… jeg er smadder-glad for at du – og maven – kommer !!!! Vi ses! God togtur! Kh. Christina.

chrizztinachrizztina
    Medlem

– det var faktisk, hvad jeg tænkte! Tænk lige, at have freden og roen til at sidde der og læse, lytte og sove !!! Jamen, du skal da bare nyde det. Lyder helt forrygende med sådan en første-klasses-billet. Måske er der ovenikøbet gratis aviser på 1´?! Ellers – uh, så ville jeg nok købe mig et dameblad med til turen! Rigtig god tur – kærligst fra en lidt misundelig Christina.

ATA2004ATA2004
    Medlem

Ja, det er en god beslutning, kan jeg mærke. Har opgraderet billetten til DSB 1′ med morgenmad, fred & ro, fri kaffe, the og vand.

Glæder mig faktisk til at sidde i fred og ro med et printet (men ikke færdigt) speciale til gennemlæsning, et par blade, frugt, De Sorte Spejdere i ørerne og en lille lur, hvis jeg er træt. Hæhæ, det er da ren luksus i 8 timer.

Så ja, en rigtig god beslutning. Og Louis skal hygge med sin Far hele dagen med sit nye Duplo. Så er alle glade ;o)

Knus
    A-T

ATA2004ATA2004
    Medlem

Hjælper penicillinen? Det lyder som om du er frisk igen, men jeg kom lige til at tænke på dit DB-indlæg fra igår, hvor du lød meget forpint. Så jeg håber det er på retur nu.
    Knus
    A-T

parnasparnas
    Medlem

Glæder mig til at se dig ; ) Ærgerligt med Louis, men kan godt forstå det. 8 timer i tog på en dag er laang tid!

Vi ses. Kh. Gitte

chrizztinachrizztina
    Medlem

Jeg har det bedre, tak! I går ville din omsorg have fået mig til at tude, fordi jeg havde det så dårligt, i dag smiler jeg ‘bare’. Så tak. Jeg spiser en cocktail af piller – flere typer smertestillende og penicillin. Og det virker. Men, smerten lurer stadig derinde – avs. Men jeg kommer i morgen – no doubt about that! Jeg glæder mig meget – kh. Christina.

parnasparnas
    Medlem

Al den snak om tænder, minder mig så meget om Emil fra Lønneberg, hvor de skal hive Lines tand ud! Av for den!!! Godt, vi har tandlæger i dag, hva? God bedring med tanden.

Kh. Gitte

HojlandHojland
    Medlem

Hvor er det FEDT, at du kommer. Men jo da ærgerligt, at Louis ikke kommer med! Men kan godt forstå dig! Det bliver da bare lige ren luksus at skulle være sig selv på togturen i 8 timer. Det gad jeg da godt 😉 Knus fra Pia

Dahl11Dahl11
    Medlem

Hvor dejligt at du kommer AT, så må vi bare se Louis en anden gang. Glæder mig til at se dig og maven I MORGEN!!!

Kh Ulla

auzzieauzzie
    Medlem

Dejligt du kommer, og sikke en luksustur du skal på, med tid til dig og din opgave og til bare at slappe af, dig og din store mave ;o)

Vi ses i morgen,

Knus Malene.

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.