Afbud til netdoktortræf

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Afbud til netdoktortræf

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    HojlandHojland
    Medlem

Øv da også! Det var da trist! men kan godt forstå, at du vælger os fra! men så må vi jo ses næste år 😉

Kærlig hilsen Pia

Anonym
    Gæst

Jeg er meget ked af det men jeg er nødsagen til at aflyse på lørdag. Som i nok husker mistede vi oldemor for 4 mdr siden og siden da er det gået hurtigt ned af bakken for oldefar. I sidste uge blev det besluttet at vi arver huset på forskud og så får oldefar et værelse hos os så han bliver lidt mere tryg om natten. Desværre er oldefar blevet indlagt idag efter et fald, så vi har valgt af flytte ind NU for at hjælpe oldefar når han kommer hjem. Dvs at vi skal tømme et helt hus, male og høvle gulve og flytte vores ting inden en uge hvor oldefar kommer hjem igen. Sorry men så er det altså jer der trækker det korteste strå, selv om at jeg er meget ked af det da jeg glædede mig.
    Håber i får en dejlig dag.
    Camilla og Casper

ATA2004ATA2004
    Medlem

…ved derfor ikke, hvordan jeg skal vælge at komme frem og tilbage til træffet (jeg skulle nemlig køre med Camilla). Det er en lang tur alene med Louis i toget i 4½ time frem og 4½ time tilbage samme dag. Bilen har jeg ikke mod på at tage alene hele vejen. SAS flyver ikke for øjeblikket.

Så jeg er gået i tænkeboks…

Kh
    Ann-Therese

Dahl11Dahl11
    Medlem

Ej øv Camilla. Men jeg kan godt forstå dig. Hvor vildt lige at ordne et hus på 1 uge!!! Håber vi ses en anden gang. Og god bedring til oldefar.

Håber håber håber du kommer Ann-Therese, men kan også godt forstå hvis du ikke har mod på at tage toget.

Kh Ulla

Anonym
    Gæst

Er der ikke en mulihged for at J kører med og I måske ligesom Pia & J finder et sted til overnatning. J&J kan måske finde på noget sammen – eller din J kender nogle i området som vil blive glad for et besøg ?
    Bare en idé !
    Knus Katja

chrizztinachrizztina
    Medlem

Det er jeg virkelig ked af med Jeres afbud, Camilla! Og A-T – altså! Håber, at du finder en måde at komme med!!!! Kh. Christina.
    Ps: Men sikke da spændende, Camilla -at I sådan pludselig får nyt hus! God arbejdslyst og god bedring til Oldefar!

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Trist at du ikke kommer – men jeg forstår fuldt ud din beslutning. Vi ses jo bare næste år, ikk´?

Jeg håber, oldefar snart er frisk igen; dejligt at han kan bo hos jer! Og tillykke med huset!

God arbejdslyst!

Kh. Ellen

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.