Planer for weekenden?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Planer for weekenden?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Min bedre halvdel er nemlig taget til Stockholm for at se fodbold og kommer først hjem søndag aften!

I dag skal Anders og jeg hygge – jeg henter ham i børnehaven lige om lidt. Vi skal spille fodbold, hoppe i sengen, se Traktor Tom og spise chokolade… – ja, i dag må jeg nemlig gerne “synde” har jeg aftalt med mig selv…

I morgen skal vi i musikalsk legestue og ud at kigge på nye vinterstøvler. Måske et smut på legepladsen.

Søndag skal vi i mødregruppe om formiddagen.

Derudover har jeg taget lidt arbejde med hjem og ønsker at få luget bedene i haven. Så vi kommer bestemt ikke til at kede os, den lille lækre og jeg!

God weekend til jer!

Knus

Dahl11Dahl11
    Medlem

Jeg elsker at snage – hvad skal I i weekenden?

Her kommer weekenden til at gå med at få klippet hæk, bagt pøllehorn til nd-træf, jeg skal klippes, og hvad vi ellers finder på.

Kh Ulla

auzzieauzzie
    Medlem

Manden min er lige kørt til lufthavnen, han skal til Italien og se formel1…. han fylder ellers 40 i morgen, så det ville jo have været en perfekt dag at lave et surprise-arrangemant for ham, men nej, formel1 trak vist mere i ham end en fødselsdagsfest ;o)

Der er TV2 koncert i aften som jeg egentlig skal med til, men så lige at den først starter kl. 21, det er måske lidt sent for de to små…. så måske jeg ikke får hørt så meget af koncerten.

Ellers er der noget halløj i byen denne weekend, så det smutter vi nok op og ser på… burde få ordnet have, vasket gulv, malet vinduer osv, men det bliver nok en anden god gang ;o) – for at være lidt realistisk!

Hilsen og god weekend,

Malene.

wolfindewolfinde
    Medlem

Hej
    Jeg elsker også at læse hvad i andre skal lave i jeres weekender. Jeg skal tild et årlig Erna Christensen familietræf, men hele moin papsvigerfars side af familien. Vi skal mødes på et lækkert sted ved Seen (nær Ribe) hvor vi skal hygge os. De har en del heste dernede og Magnus er vild med at ride, så jeg ved godt hvad han skal hele weekenden 🙂 Jeg kom lige til at tænke på at sidst vi var dernede brugte han stadig ble så denne gang får han nok ondt i rumpen af alt det rideri 😉 Gemalen syntes dog det er en dårlig weekend vi skal derned da der jo er landskamp i morgen, men jeg tror ikke svigermor bliver særlig glad hvis han bliver hjemme pga. fodboldskampen :-s

God weekend derude 🙂
    Knus Winnie

PS jo i aften skal der ses vild med dans og hygges i sofaen. Måske med lidt is, når nu jeg er ammende 😉

Iaften: Har lidt hovedpine efter en hård 1. uge på arbejde efter barsel, så hygge med mad, Jeppe og Alfred og enten NYPD blues eller Jakob, alt efter om han tager ud til en ven eller ej.

Lørdag: Kl. 9 kommer min veninde og klipper Jeppe og måske osse mig. Kl. 15 kommer Ann T og hendes to drenge og så bidrager vi alle sammen til middagsmaden. Vi voksne får snakket mens drengene leger.

Søndag. Ingen planer endnu. Ikke noget vildt.

Kh og god weekend til jer

HojlandHojland
    Medlem

I aften står den på hygge og vist nok tidlig i seng for mit vedkommende. Jeg drønhamrende træt, har været oppe siden kl. 6.45 i morges, hvor jeg brugte den første time på at forberede underholdning til svigermors 60 års fødselsdag i morgen. Jeg vågnede og kunne ikke falde i søvn igen, så derfor stod jeg op 🙂 Altså jeg tror da vi skal se vild med dans eller også så lejer vi en film – det sidste er Kurt nok mest til !!

Ellers har vi fået de 2 ældste hjem igen fra deres lejrture med skolen. De har haft nogle gode og dejlige dage, men de er trætte, så de skal i seng efter Disney Sjov.

I morgen står den på fødselsdag til middag og kaffe hos Kurts mor. Kl. 17 skal vi være hjemme igen, for da kommer vores barnepige. Ved 17.30 tiden drager Kurt og jeg af sted mod Silkeborg til bryllupsfest ved min fætter og hans kone. Jeg stod fadder til ham i sin tid, og jeg er da træt af at jeg ikke kan være med til selv vielsen i kirken. Men dette her synes jeg er en god kombination af de 2 fester.

Søndag skal vi INGENTING andet end at være herhjemme og SLAPPE AF!

Knus herfra og rigtig god weekend! 🙂

mormeretemormerete
    Medlem

I kan da også godt få at vide hvad mon/vores weekend skal gå med.

I aften skal jeg se vild med dans og hygge mig sammen med manden med en laksemad.

I morgen lørdag får vi et hårdt program. Fra morgene af skal vi sige farvel/på gensyn i lufthavnen til et hold venner der flytter til Dallas – uha, det blir godt nok hårdt – godt webcameraet er opfundet.
    Kl 10 skal Isabel til dans og umiddelbart herefter kører vi til Skive for at være ved mine forældre. Olde og onkel kommer så til eftermiddagskaffe og aftensmad.
    Søndag skal min mand deltage i Skive løbet, så vi skal ned og heppe på farmand. Sidst på eftermiddagen kører vi så tilbage til Aalborg.

Ja, det er så hvad vores weekend skal gå med.

KH. Merete

ingehhingehh
    Medlem

Tja, i aften står den vist bare på ren afslapning.

Lørdag skal vi “besøge” mine forældre. De er døde, og hvert år i september og december mødes jeg (med mand og børn) med mine søstre (med mænd og børn) og to hold onkler og tanter på kirkegården, og så ud og spise sammen bagefter. Meget hyggeligt alt taget i betragtning. Bagefter er det hjem og hygge med familien og se bold i fjerneren.

Søndag skal jeg være sammen med min søster og hendes børn, mens vores dejlige mænd tager et ½ marathon i Viborg.

Så hele weekenden er planlagt her i huset. Ikke andet end hygge med familien i denne weekend.

Inge

chrizztinachrizztina
    Medlem

– Lørdag: For første gang i hundrede år har vi ingen planer – endnu. Har godt nok inviteret nogle venner herud, men jeg har ikke hørt fra dem. Så vi har aftalt, at vi sover lææææænge i morgen!
    Søndag: Clara, Laura, mormor og jeg samler penge ind til Red Barnet. Clara bliver derefter hos mormor og bedstefar til overnatning – og Peter og jeg hygger os alene hjemme med Laura.
    Altså – en vildt afslappende og hyggelig weekend her!
    Knus til alle – kh. Christina.

tokehundtokehund
    Medlem

hmm øv alle skal noget der lyder helt vildt hyggeligt…ja vi har jo også set vild med dans i aften, godt nok gik jeg glip af en dans da Oliver lige skulle puttes.
    Imorgen kl. 6 bliver manden hentet og skal være på havnen i Århus hele dagen sammen med Hjemmeværnet. Så vi er alene hjemme igen. Mormor og morfar er i Spanien og min søster ligeså. Så dem kan vi ikke besøge.
    Tror vi kører i Bilka imorgen måske og så en tur på McD. Det elsker Alexander nemlig. Har også nogle fødselsdagskuponer der skal bruges.
    Søndag har vi ingen planer heller. Jo manden skal slå græs men det er vist det..
    Tina

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.