Til jer, der har små børn med til ND-træf…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Til jer, der har små børn med til ND-træf…

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Jeg kan ikke udelukke at Anders kan finde på at spørge om jeres baby er død, hvis han ser den lille i liften og sove – bare så I er forberedt, hvis det sker… Har forklaret ham at de fleste babyer er levende, ikke døde, og at man ikke er her, når man er død, men – ja, det er svært at forstå, når man er en lille dreng.

Og for mit eget vedkommende kan jeg da heller ikke udelukke at jeg er nødt til at knibe en tåre, når jeg ser de små lækre babyer – som jeg GLÆDER mig til at se.

Kh. Ellen

sanchensanchen
    Medlem

Kæreste Ellen.

Puha ja. Det må være svært at være sammen med de helt små, som jo bare er lækre – og som du nok lægger lidt ekstra mærke til – du burde jo have lille Kasper med. Nu kommer jeg ikke selv med en helt lille en, men jeg tror bestemt ikke, der er noget, du skal undskylde. Hverken Anders eller dine egne følelser. Men endnu engang er du jo bare helt åben om, hvordan du har det – det beundrer jeg dig virkelig for, Ellen.

Jeg glæder mig til at se dig og Anders.

Mange hilsner
    Sanne

HojlandHojland
    Medlem

Ja, jeg kommer jo heller med en baby. Men jeg synes bare du – Ellen igen tackler det hele på en god måde. Det er beundringsværdigt, at du har overskud og tanke for at “varsle” de nybagte mødre på denne måde.

Og selvfølgelig er der da ikke noget at sige til, hvis Anders har fået et lidt anderledes forhold til babyer end “normalt!”

Jeg glæder mig også virkelig bare helt vildt til at se jer. Tænk der er kun 9 dage til 🙂 Det bliver da bare hyggeligt!

Knus fra Pia

ATA2004ATA2004
    Medlem

Anders lyder som en dejlig, åben dreng, der snakker om det der optager ham. Jeg glæder mig til at møde både ham og dig :o)

Fint at du lige siger det inden, mest af alt fordi du så ikke skal spekulere på det, når vi ses.

Knus
    A-T

Min første tanke er da i hvert fald at han er dygtig ham din Anders og tager det på sin måde, som han nu kan. Og du er god og åben omkring det, som du jo synes er bedst. Og det passer i hvert fald mig fint. Jeg er selv okay åben omkring det med døden, synes det er så tosset at ting skal tabu.

Og jeg glæder mig også meget til at møde jer!

Knus til dig!
    Pia

chrizztinachrizztina
    Medlem

– jeg kan bestemt heller ikke udelukke, at jeg fælder en tåre, når jeg hilser på dig! Knus fra Christina.

wolfindewolfinde
    Medlem

Hej Ellen
    Hvor er det stort af dig at skrive som du gør. Jeg sidder her med en klump i halsen og glæder mig rigtig meget til at se jer. Tårene kommer der nok også her når vi ses.

Knus Winnie & Rasmus 8 uger

tokehundtokehund
    Medlem

Jamen Ellen så må vi jo bare forklare at babyen sover. Ikke noget problem med det her i hvert fald. Ville måske lige stusse lidt over det hvis du ikke havde sagt noget, men altså…jeg får et hav af mærkelige spørgsmål om Alexanders lillebror når jeg har ham med for at aflevere eller hente Alexander i børnehaven.
    Tjahh og jeg ved skisme snart ikke om man kan kalde min basse en baby mere..pyhh han bliver stor ham Oliver.
    Tina

wolfindewolfinde
    Medlem

Hej
    Jeg kender kun alt for godt alle de underlige spørgemål børnene i børnehaven kommer med når jeg har Rasmus med ind i børnehaven. Spørgsmål som kan han gå??, tisser han?? hvorfor har den tøj på??
    Jeg har flere gange tænkt over hvad der dog sker oppe i hovedet på børnene, når de spørger sådan!! 😉

Knus
    Winnie

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.