Hvem er din tv-kæreste?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Hvem er din tv-kæreste?

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    -------——-
    Medlem

Har lige taget den lille test og endte ud med Mike Delfino (Desperate housewifes), Jack Slattery (men in trees) eller Luke fra Gilmore Girls. Det er sgu i orden med mig.

Men prøv lige selv, og lad os høre hvem der blir din drømme tv-kæreste.

http://kvinder.bt.dk/index.php?id=928

Knus Lisanne

parnasparnas
    Medlem

Havde engang Halfdan E. for mange år siden, inden jeg fik børn, når jeg så “Skrål” med min venindes børn, som sidenhen går og siger, at Moster Gittes tv-kæreste er Halfdan E. Så ham hænger jeg stadig på ; ) I øvrigt et godt børneprogram, synes jeg, udover at se på ham ; )

Kh. Gitte

mamachmamach
    Medlem

Hehe, endte ud med Jack Bauer…….

Måske jeg skulle prøve at se den serie.

Kh
    Marianne

Anonym
    Gæst

Mike Delfino mums
    Camilla

Hannah1Hannah1
    Medlem

Hej Lisanne

Vi må vist ligne hinanden – ender med nøjagtig de samme mænd som dig. Bare ærgeligt, at jeg kun “kender” Luke fra Gilmore Girls – har aldrig set det to andre serier.

:O)
    Hannah

sanchensanchen
    Medlem

mmmm, Mike Delfino:o)) Og han er da en lækkerbidsken, he he. I øvrigt min yndlingsserie. Der tager jeg ikke telefonen og Eddi kan roligt lave aftaler ud af huset – men han vil nu også gerne se med. Damerne er vel heller ikke så tossede – god “par-serie”!!

God dag!

Kh Sanne

nusermornusermor
    Medlem

Haha her er der hvad der står om min tv kæreste hmmm:

Du passer perfekt sammen med grinebideren Doug Heffernan fra ?Kongen af Queens?. Han er varm, humoristisk og omsorgsfuld. I vil gå en rosenrød tv fremtid i møde, hvor i klasker hinanden på lårene af grin! Bliver Doug for irriterende, så ring til kyniske og ironisk morsomme Frank Hvam fra Klovn.

Ja måske men ikke lige ham jeg har haft i tankerne – tror jeg har set 2 afsnit af den serie..
    Men meget sjovt..

Jette (okt 04)

Anonym
    Gæst

hehe, jeg ahr været så heldig at være vikar i hans søns vuggestue. Sød knægt, både den store og den lille….

Anonym
    Gæst

altså i Halfdan E’s.. Ikke hverken Jack Bauer, eller Doug Heffernan.

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Jack Bauer fra 24 timer. Hm… – jeg ser ikke serien, men måske jeg skulle gi´ den en chance?!

Har set reklamer for serien – og må konstatere at Dan og Jack Bauer er l-a-n-g-t fra hinanden!

Kh. Ellen

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.