Kan lige se at Ulla har skrevet….

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Kan lige se at Ulla har skrevet….

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Dahl11Dahl11
    Medlem

Helt fint med mig. Jeg vil selvfølgelig gerne se Jer, men jeg har jo 1 times kørsel hver vej, såååå

Tror sagtens vi kan klare det herinde.

Kh Ulla

M-juhlM-juhl
    Medlem

Skal vi mødes på tirsdag eller hvordan??? jeg tror godt af hensyn til dem der kommer langt fra at vi kan klare det her over????

HVis jeg nu lige finder indkøb og den slags og lige skriver her inde mon så ikke vi hurtigt kan få et overblik???

Knus Maria – som også lige har fået at vide der er håndbold trænings start på tirsdag:-)

wolfindewolfinde
    Medlem

Hej
    Det er også fjong med mig at at vi klare resten over ND eller messanger. Vi kunne jo evt. mødes på messanger på tirsdag så alle de andre ikke behøver at “høre” om al det praktiske i planlægningen – vi kan jo godt “snakke” sammen allesammen på messanger – jeg mener så alle kan se alle – bare et forslag!!!

Go aften derude
    Knus Winnie

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Jeg vil såmænd bare gerne vide om pizzasneglene er til frokost eller aften?

Kh. Ellen

Anonym
    Gæst

De er til frokost og hvis der er nok tager vi dem frem til aftensmaden igen:-)

Knus Maria

mamachmamach
    Medlem

Jeg har lige en lidt spørgsmål?

– Hvornår skal vi møde frem?
    – Jeg undslap pølsestykkerne, tror jeg nok til Pia Højland. Skal jeg lave andet istedet, bage kage, brød?????? Laver stadig hårdkogte æg.

Kh
    Marianne – som sikkert kommer på mange flere spørgsmål endnu.

HojlandHojland
    Medlem
    Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

… hvor mange kommer til frokost? Jeg havde egentlig forestillet mig at Anders og jeg først ville dukke op omkring kl. 14… – for at han kan få sovet lidt inden vi kommer.

Er der måske en anden, der vil overtage hvervet med pizzasnegle og så kan jeg lave noget andet i stedet?

Kh. Ellen

Dahl11Dahl11
    Medlem

bager kage til eftermiddagskaffen?

Ulla

tokehundtokehund
    Medlem

tror da nok at jeg er skrevet på til salat og kage…kagen gik jeg ud fra var til eftermiddagskaffen.

Tina

Dahl11Dahl11
    Medlem

fint Tina, kunne bare ikke lige huske det.

Kh Ulla

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.