Til lykke Sebastian!…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Til lykke Sebastian!…

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    susi23susi23
    Medlem

Stort tillykke med fødselsdagen Sebastian, håber du og din familie er blevet raske til denne store dag.

Håber du får en dejlig dag med masser af lagkage og gaver :).

Mvh. Pia og Elias

mamachmamach
    Medlem

Tillykke med de to år, Sebastian.

Håber du får en dejlig dag.

Kh
    Marianne

Anonym
    Gæst

Hip Hip hurraaaa for Sebastian
    Håber du er tip top igen, og får en rigtig god dag :o)

Knus og kærlige tanker fra Emma

HojlandHojland
    Medlem

med de 2 år! Håber du er rask og får en god dag!
    Kærlig hilsen Pia

tokehundtokehund
    Medlem

Rigtig mange gange tillykke til dig Sebastian. Håber du får en rigtig dejlig dag med familien med masser af gaver og kage.

Mange hilsner fra Tina og Alexander

Kære Sebastian,

Tillykke med dagen til dig og din stolte mor. Håber I er friske og glade og kan nyde dagen maksimalt.

Kærlige hilsnen fra Pia og Jeppe

sanchensanchen
    Medlem

…and celebrations…..:O) Tillykke med det flotte tal – 2 ÅR!! Kæmpe stort:o)) Håber, du får en god dag…

Knus Sanne og Phillip

Vestjyde30Vestjyde30
    Medlem

Tillykke til Sebastian; håber du er frisk igen og har nydt dagen – mon du har fået nogle gode gaver?

Hurra-hilsner,
    Ellen & Anders

Dahl11Dahl11
    Medlem

også et stort tillykke til Sebastian fra mig og Lukas. Jeg skulle hilse fra ham og sige at gaver – det er bare sagen!! Håber du er blevet frisk igen og har nydt dagen sammen med mor og Liv og evt far.

Knus fra Ulla og Lukas, 2 år og 1 dag

Anonym
    Gæst

Desværre måtte vi aflyse Peters forældre her til aften.. Jeg kaster op og Peter har dirrer og ingen af ungerne er på toppen.. De kom i stedet til kaffe her til eftermiddag.. Skønt de ikke føler sig forbigået og er forstående overfor det hele..

Ellers kiggede Sebastian meget mærkeligt på os da vi kom ind og sang.. men fattede hurtigt at han skulle have pakker:-)

Vi har været på kort besøg i DP med pølsehorn og blå kage:-) Dejligt og ungerne derovre synes det var super fedt..

Nu er det tidligt i seng for familien herhjemme.. øv er jeg over at være dårlig på Sebastians fødselsdag.. Jeg tror jeg lægger mig i seng sammen med ham og hygger..

Forresten hvor sjovt (eller mærkeligt) tror i det ser ud at en blå skoda kommer kørende og pludselig trækker den ind til siden og en kvinde kaster sig hen over passager sædet åbner døren og tømmer mavens indhold ud i vejkanten.. Det var pænt klamt kan jeg sige jer.. jeg havde været oppe ved min søster og ordne hendes hår jeg synes ikke jeg kunne sige nej det ville være umuligt at finde en frisør den dag de skal alle 3.g’ere til galla..

En ok dag… men nok kun en 7’er..

Knus bræk Maria

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.