Slimprop og veer:o)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe November 2004 Slimprop og veer:o)

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    chrizztinachrizztina
    Medlem

Uh, spændende, Sanne! Vil tænke på dig, og glæder mig til at læse en opdatering. Kærligst fra Christina.

sanchensanchen
    Medlem

Ja, iaftes midt i tøsekomsammen gik min slimprop – altid lækkert. Nå, men vel hjemme et par timer senere, begyndte veerne så småt. Ikke regelmæssigt og jeg har sovet nogenlunde. Nu må der gerne komme ng i dem igen, så vi kan få lillebror ud – så kryds lige fingre ikk? Har lige været ude på en god tur med hundi. Skønt at blive blæst igennem. Phillip er hos mormor og morfar denne weekend, så det ville jo passe perfekt. Savner ham nu lige nu:o))

Nå,jeg vil helt usædvanligt lægge mig foran fjerneren her søndag kl. 11.17 og se et eller andet ligegyldigt og måske blunde lidt…

God søndag til alle:o))

Knus Sanne – en uge over termin

Dahl11Dahl11
    Medlem

uhhh, Sanne, hvor er det spændende. Ja, han kan vel lige så godt komme ud i dag, som alle mulige andre dage!! Og så er det endda så fint vejr i dag. Håber det bliver i dag han kommer.

Kh og krydser fra Ulla

parnasparnas
    Medlem

Jeg ønsker for dig, at veerne går i gang NU og at lillebror melder sin ankomst i dag, for uha, en uge over tid…

Alt mulig held og lykke til på den smukke efterårsdag.

Kh. Gitte med termin om 4 dage

Uii Sanne! Viiiildt! Ja, jeg er hermed krydset for at der kommer gang i det hjemme hos dig!

Kh Pia, der gerne vil smittes. 26. november da en flot dato at være født på!

Hej sanne.

Det er bare spændende!

Håber for dig der snart sker noget for alvor, glæder mig til vi kan mødes med bebserne!

Vi krydser fingere,

Line mikkel og Malthe 12/09-06

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.