Paraplyklapvogn?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    serafinaserafina
    Medlem

Som de fleste nok ved, så skal jeg til at starte en ny tilværelse som delemor.
    Og i den forbindelse vælter der en masse spørgsmål ind, af praktisk karakter.

Jeg skal bl. a. ha’ skaffet mig en handy klapvogn, som jeg nemt kan have med i bussen når jeg skal hente Bjarke.

Er der nogen der har et godt råd til, hvad jeg skal gå efter? Mærker, eller type?

Charlotte

kattwomankattwoman
    Medlem

Jeg købte en da jeg skulle ud og rejse – 199,- i Babyboom på Fisketorvet. Aner intet til mærke eller ligen – men den er kanon let at bruge. Jeg bruger kun den nu.
    Sørg for at den kan bære hans vægt – og køb den ikke brugt – det kan ikke betale sig.
    Det var bare min erfaring. Katrine

Dahl11Dahl11
    Medlem

Ved ikke hvad du mere skal bruge den til. Vi købte en da vi skulle til singapore. Den kostede 500-600 og havde kalesche (?) på og kunne lægges ned i 5 positioner. Det synes jeg var rart, sådan at han kunne ligge ned at sove. Synes det er rart at have muligheden for at lægge ham ned, da jeg ved at han ALDRIG ville sove siddende. Men det kommer jo helt an på hvad behov du har.

Kh Ulla

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.